استاندار كرمانشاه گفت: شركت آب و فاضلاب استان بايد تا يك ماه آينده با برنامه ريزي دقيق نسبت به رفع مشكل كم آبي در بعضي نقاط شهر كرمانشاه اقدام كند و براي اين موضوع با تدوين برنامه به ارائه گزارش بپردازد.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 11 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه هماهنگی تأمین آب شرب کرمانشاه اظهار داشت: همه بايد براي رفع مشكلات مردم تلاش كنيم و در اين زمينه مسئولين موظف هستند كه نهايت اهتمام و كوشش خود را بكار گيرند.

وي با اشاره به گزارش فرمانداري كرمانشاه و شركت آب و فاضلاب شهري استان مبني بر كم آبي در چندين منطقه شهر كرمانشاه، خواستار تلاش ويژه اين شركت براي رفع مشكل كم آبي ظرف يك ماه آينده در كرمانشاه شد.

وي تاكيد كرد: شركت آب و فاضلاب استان بايد تا يك ماه آينده با برنامه ريزي دقيق نسبت به رفع مشكل كم آبي در بعضي نقاط شهر كرمانشاه اقدام كند و براي اين موضوع با تدوين برنامه به ارائه گزارش بپردازد.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: رفع مشكل آب كرمانشاه نيازمند برنامه هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت است كه براي طرح هاي ميان مدت و بلند مدت برنامه هاي لازم تدوين شده است اما براي رفع مشكل كم آبي در بعضي نقاط شهر كرمانشاه شركت آب و فاضلاب شهري استان موظف به ارائه و تدوين برنامه مورد نياز است.

استاندار كرمانشاه گفت: ما اعتبارات لازم را براي رفع مشكل كم آبي در بعضي نقاط شهر كرمانشاه به شركت آب و فاضلاب شهري اختصاص مي دهيم و آب و فاضلاب شهري نيز با جديت بايد به دنبال برنامه ويژه براي رفع مشكل اين نقاط در شهر كرمانشاه باشد.

وي در ادامه همچنين با اشاره به پيش بيني هواشناسي مبني بر گرماي بيشتر در تابستان امسال نسبت به سال گذشته و شيوع بيماري كرونا خواستار فرهنگ سازي و ارائه برنامه هاي مختلف به مردم براي جلوگيري از مشكل كم آبي در استان شد.

مقام عالي استان وظيفه يك مدير موفق را تلاش، همراه با برنامه ريزي و تدبير براي رفع مشكلات مردم در شرايط بحران عنوان كرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار