نماینده مجلس:
نماینده دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال 420 میلیارد ریال برای تکمیل سد میمه در بخش مرکزی دهلران هزینه می شود تا عملیات اجرایی این سد با سرعت بیشتری دنبال شود.
کد خبر: ۸۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 31 August 2015
به گزارش تابناک ایلام، علی محمد احمدی روز دوشنبه در جریان بازدید از سد میمه اظهار کرد: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای شتاب بخشی در عملیات اجرایی این سد در نظر گرفته شده است.
وی از پرداخت تمام مطالبات پروژه سد میمه خبر داد و افزود: با توجه به موجودی حساب این طرح در صورت ارایه صورتحساب هزینه، مبالغ لازم بسرعت پرداخت می شود تا مانعی برای پیشرفت عملیات اجرایی آن وجود نداشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این پروژه باید ماهانه 40 میلیارد ریال صورت وضعیت هزینه ارایه دهد، گفت: افزایش ماشین آلات و نیروی انسانی از مهمترین اقداماتی است که باید برای تسرع در کار انجام شود.
احمدی یادآور شد: در صورت ادامه کار بر اساس برنامه زمانبندی تا پایان سال شاهد جذب تمامی اعتبار تخصیصی و تحول و پیشرفت چشمگیر در اجرای پروژه خواهیم بود.
مدیرعامل آب منطقه ای ایلام نیز در این بازدید به پیشرفت 35 درصدی سد میمه اشاره کرد و گفت: این سد زمینه آبیاری شش هزار هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی دهلران را فراهم می کند.
ذوالفقار مهدی زاده با اشاره به هزینه یک هزار و 200 میلیارد ریالی برای پروژه های آب دهلران در سال جاری تاکید کرد: با تخصیص 420 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به سد میمه و موجودی 180 میلیارد ریالی آن، نیاز است روند عملیات اجرایی طرح شتاب گیرد.
وی از احداث جاده دسترسی برای تامین مصالح مورد نیاز عملیات اجرایی سد خبر داد و اضافه کرد: تسریع در عملیات اجرایی پروژه، افزایش ماشین آلات و نیروی انسانی و استفاده از همه ظرفیت ها برای گسترش فعالیت کاری در جبهه های مختلف از مهمترین اقداماتی است که باید پیگیری و انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار