مدیرکل امور روستایی استانداری خبر داد:
مدیرکل امور روستایی استانداری گفت: در سال جاری 390 پروژه روستایی در استان کرمانشاه با همکاری دهیاری ها بهره برداری رسیده اند.
کد خبر: ۸۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 31 August 2015

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ جلیل بالایی که در جمع بخشداران استان سخن می گفت در ادامه اظهار کرد: امسال اولین سالی محسوب می شود که این تعداد از پروژه با همکاری دهیاری ها به بهره برداری رسیده است که این یک اتفاق خوب در استان محسوب می شود.

وی افزود: در این زمینه هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار در بخش های بهسازی ساختمان دهیاری ها، هدایت آب های سطحی و تکمیل و ساخت کانون های فرهنگی و مساجد هزینه شده است.  

مدیرکل امور روستایی استانداری در ادامه به موضوع آسفالت معابر و جاده های روستاها پرداخت و گفت: 2 میلیارد تومان جهت تأمین قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر و جاده های 45 روستای استان اختصاص یافته است که با برنامه ریزی صورت گرفته پس از مشخص شدن پیمانکار به زودی عملیاتی می شود.

بالایی با تاکید بر مشارکت روستاییان در پروژه های عمرانی روستاها اظهار کرد: مشارکت مردم نقشی تاثیرگذار در موفقیت اینگونه پروژه ها دارد و خوشبختانه میزان این مشارکت امیدوار کننده است و با تأمین بخشی از هزینه ها از طریق مشارکت های مردمی و اعتبارات دهیاری ها می توان کارهای ارزشمندی در حوزه عمران روستانی انجام داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار