مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: کاروان طرح قرآنی «1449، قرآن کتاب زندگی» از شبکه قرآن و معارف صدا و سیما با حضور در شهرستان های مختلف استان به اجرای برنامه می پردازند.
کد خبر: ۸۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 02 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت الاسلام علی خادمی از میزبانی خراسان شمالی از کاروان همدلی و همزبانی طرح قرآنی «1449، قرآن کتاب زندگی» خبر داد و افزود: این برنامه به همت شبکه قرآن و معارف اسلامی و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان و دیگر نهادهای فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کاروان طرح ۱۴۴۹ با حضور در در شهرستان های مختلف استان به اجرای برنامه خواهد پرداخت و برنامه طرح قرآنی ۱۴۴۹ با حضور عموم مردم به خصوص جامعه قرآنی از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار و به صورت مستقیم از شبکه قرآن پخش می‌شود.

حجت الاسلام خادمی اظهار داشت: کاروان طرح ۱۴۴۹ با حضور در شهرستان های مانه و سملقان، بجنورد و اسفراین به گزارش فعالیت های انجام گرفته در خصوص این طرح و سایر فعالیت های قرآنی صورت گرفته می پردازد.

وی افزود: شهرستان بجنورد عصر روز سه شنبه دهم شهریورماه میزبان کاروان ۱۴۴۹ متشکل از اعضا، برنامه سازان و مجریان شبکه قرانی سیمای جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام خادمی گفت: این کاروان که به منظور برگزاری همایش ملی طرح قرآنی ۱۴۴۹ (حفظ سوره مبارکه یاسین ) مدتی است برای تهیه برنامه به شهرستان های مختلف کشور سفر کرده است، در قالب این طرح قرآنی در همایش شهرستان بجنورد حضور یافت و برنامه های بسیار متنوعی را برای دوستداران قرآن اجرا کرد.

وی اضافه کرد: این کاروان سه شنبه شب در محل امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) شهرستان بجنورد به اجرای برنامه زنده پرداخت که این برنامه از شبکه قرآن و معارف سیما و نیز رادیو قرآن برای مخاطبان به روی آنتن رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار