تابناک: کارگردان نمایش"مور مور" یا " ضیافت چای ژنرال‌ها" گفت: این نمایش که کاری از گروه تئاتر "جلفا" است به مدت یک ماه در تالار هنر اصفهان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ 25 January 2015
به گزارش تابناک اسماعیل موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: برای نوشتن داستان نمایش "مور مور" یا "ضیافت چای ژنرال‌ها" از حدود 10 رمان، داستان کوتاه و نمایشنامه اقتباس کرده‌ام. اما پایه اصلی داستان نمایش از نمایشنامه "ضیافت چای ژنرال‌ها" از "بوریس ویان" فرانسوی است.

وی با بیان اینکه این نمایش کاری از گروه تئاتر "جلفا" است، افزود: موضوع نمایش پیرامون جنگ است و خرابی‌ها و ویرانی‌هایی را که جنگ باعث آن می‌شود، به تصویر می‌کشد.

این کارگردان به عوامل نمایش اشاره و اضافه کرد: شهاب غزالی، حامد احمدجو، افسانه فتاحی، احسان الدین صفری، احسان خادمی، داریوش امیری، هادی مسعودی سالار خسروی و آرام یوسفی نیا از بازیگران نمایش هستند. همچنین حسین احمدجو، آهنگساز نمایش است.

وی با بیان اینکه زمان نمایش حدود 80 دقیقه است، ادامه داد: تمرین برای اجرای نمایش به حدود چهار ماه قبل برمی‌گردد و پس از آن تمرین‌ها، این نخستین اجرای گروه است.

موحدی خاطر نشان کرد: اجرای نمایش از 25 دی ماه آغاز شده و طی این چند روز استقبال خوبی از آن شده است. این نمایش هر شب رأس ساعت 19:30تا 27 بهمن ماه در سالن اصلی تالار هنر اصفهان ادامه خواهد یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار