کد خبر: ۸۸۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 30 July 2020
 

تابناک/آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم مدارس سمپاد با رقابت ۶ هزار و ۶۴۶ و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، زهرا قلی پور ، رئیس اداره مدارس استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آزمون ورودی مدارس سمپاد در پایه هفتم با شرکت ۴ هزار و ۱۹۲ دانش آموز و در پایه دهم با شرکت ۲ هزار و ۴۵۴ دانش آموز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی امروز و فردا برگزار می شود.

او  درباره جزئیات این آزمون افزود: در پایه هفتم ۴ هزار و ۱۹۲ دانش آموز دختر و پسر امروز  پنج شنبه ۹ مرداد در ۳۳ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۴۶۲ نفر پذیرفته خواهند شد.

رئیس اداره مدارس استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در امتحان ورودی پایه دهم نیز که با شرکت ۲ هزار و ۴۵۴ نفر در ۲۲ حوزه فردا جمعه ۱۰ مرداد برگزار می‌شود، ۳۱۵ نفر برای سال تحصیلی آینده برگزیده خواهند شد.

 زهرا قلی پور گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همه حوزه‌های اجرا ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی حوزه‌های امتحانی، تب سنجی دانش آموزان و استفاده از ماسک و دستکش از سوی مراقبان و داوطلبان آزمون هستند.

او  در ادامه درباره زمان اعلام نتایج آزمون افزود: فرایند اعلام نتایج  آزمون زمان‌بر است سعی می‌کنیم تا شهریور این کار را انجام دهیم، اما این امر منوط به این است که کار در همه حوزه‌ها بدون مشکل پیش رود و شاهد اعلام نتیجه به‌موقع باشیم.

رئیس اداره مدارس استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان گیلان در پایان تصریح کرد: اگر دانش‌آموزی کارت آزمون خود  را برای تاریخ اعلام شده قبلی دریافت کرده است، آن کارت معتبر است و نیاز به گرفتن کارت جدید نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار