امام جمعه دیلم گفت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار تعاون در حوزه اقتصادی، اشتغال و معیشتی اجتماع ضمن تقویت تعاونی‌ها باید در تشکیل تعاونی‌های جدید با بهره جستن از نیروهای جوان اقدام شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 04 September 2015
حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیلم، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه توجه مجلس شورای اسلامی به مفاد مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دقت و به صورت کارشناسی مفاد مذاکرات هسته‌ای را بررسی و در تصمیم‌گیری کارشناسانه دراین حوزه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بررسی مفاد برجام نباید از نمایندگان سلب شود از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی رسالت ووظیفه خود را دراین زمینه جامعه عمل بپوشانند.

خطیب نماز جمعه دیلم با بیان اینکه آمریکا برای نفوذ در ایران از هیچ کوششی فروگذار نیست تاکید کرد: هدف اصلی مذاکرات برای نفوذ آمریکا  و دشمنان به ایران اسلامی است و لغو تحریم‌ها بهانه‌ای بیش نبود.

امام جمعه دیلم با اشاره به روز تعاون و نقش مهم و تاثیرگذار تعاون در رفع مشکلات جامعه بیان کرد: توسعه بخش تعاونی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات اقتصادی، معضل بیکاری و تامین معیشت است.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه تعاونی‌ها در شهرستان دیلم باید تقویت شود افزود: تشکیل و تقویت تعاونی برای اشتغالزایی با توجه به کم بودن سرمایه گذاری دولتی و خصوصی ضروری است و دراین راستا باید در تشکیل تعاونی‌های جدید با بهره جستن از نیروهای جوان اقدام شود.

وی تاکید کرد: قرار گرفتن قشر جوان و تحصیل کرده در کنار هم در تشکیل تعاونی قدم بسیار مثبتی در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است.

خطیب نماز جمعه دیلم، با گرامیداشت قیام 17 شهریور و کشتار مردم بیگانه تهران  گفت: قیام 17 شهریور و کشتار جمعی از مردم بی گناه به دست ماموران ستم شاهی پهلوی زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را محقق کرد و این خود نقش شهدا در این عرصه نشان می‌دهد.

  امام جمعه دیلم بااشاره به فلسفه و اهمیت حج ابراهیمی بیان کرد: فلسفه حج اعلام برائت از مشرکین و وحدت مسلمانان است که دراین حوزه حجاج باید به رسالت خود عمل کنند.

حسینی بوشهری، هدف از حج ابراهیمی را وحدت و همدلی مسلمانان عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین مبانی فلسفی حج و گردهمایی عظیم مسلمانان ایجاد اتحاد و همدلی در بین مسلمین در راستای مقاومت در برابر دشمنان دین و انسانیت است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار