در ۴ ماه اول سال ۹۹؛
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: در چهار ماه نخست سال جاری ۳.۵ میلیون تن کالا از استان به مقصد سایر نقاط کشور بارگیری و جابجا شده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 16 August 2020

۳.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به دیگر نقاط کشور جابجا شد

به گزارش تابناک سمنان: غلامرضا طحان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان با اشاره به جابجایی ۳.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور طی چهار ماهه اول سال جاری، بیان کرد: جابجایی این میزان کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

وی عمده کالای جابجا شده از استان را به ترتیب گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش نام برد و افزود: طی این مدت بیش از ۲۱۰ هزار برگ بارنامه از مبدا شهرهای استان صادر شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سه درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل و راهداری استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان فعال هستند که متوسط عمر این ناوگان ۲۱ سال است، ابراز کرد: ۸۸ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه در سطح استان سمنان چهار هزار و ۶۰۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سهم ویژه ای در توسعه اقتصادی استان دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار