غیور از اعضای شورای شهر مشهد با بیان اینکه لابی‌گری در هر نوع انتخاباتی متداول است گفت: در سال دوم شورا به انتظاری‌هروی برای ریاست شورا رای دادم اما انتظاری که از ایشان برای مدیریت شورا داشتم، برآورده نشد.
کد خبر: ۸۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸ 05 September 2015
عضو شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص شایسته‌سالاری انتخابات هیات رییسه شورا، گفت: نمی‌دانم که شایسته‌سالاری اتفاق افتاده است یا نه.

فاطمه غیور رزمگاه افزود: با توجه به اینکه خودم نیز مدیریت خوانده‌ام و این مسائل برایم بسیار پر اهمیت هستند اما اختلاف نظرها و انتظارات همیشه وجود دارد همچنین که ریاست شورا قول داده است که این نقش مدیریتی خود را به خوبی انجام دهد.

وی در خصوص اظهارات یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه در انتخابات هیات رییسه تبانی شده است، گفت: انتخابات همیشه از این نوع لابی‌گری‌ها را دارد و در شورا نیز این رایزنی‌ها اتفاق افتاده است؛ لابی‌گری در هر نوع انتخاباتی متداول است و شورا هم از این موضوع مستثنی نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص استعفای لطفی از شورا، خاطرنشان کرد: من به آقای لطفی گفته‌ام که لطفا تامل کنند زیرا حضورشان در شورا مفید است؛ قرار بود با ریاست شورا به صحبت کرده و اتمام حجت کنند که هنوز مشخص نشده چه اتفاقی افتاده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار