سید رسول حسینی با اشاره به پرداخت ۷۰ درصد از وجه گندم خریداری شده به کشاورزان، درباره برگزاری این جلسه گفت: این جلسه را با هدف همفکری و تبادل افکار و اندیشه بین ستاد تنظیم بازار در حوزه دولت و ستاد تنظیم بازار که در حوزه قوه قضائیه شکل گرفته، برگزار کردیم.
کد خبر: ۸۸۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵ 19 August 2020
فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه سهمیه نانوایان متخلف برای مدتی به طور کامل قطع می‌شود از خریداری ۱۲ هزار تن گندم خبر داد.

به گزارش فارس ، حسینی در جلسه بررسی مشکلات آرد و نان با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته ۳ هزار تن گندم بیشتر توسط کارخانه آرد و مراکز تعاونی روستایی خریداری شده است اظهار کرد: تاکنون ۱۲ هزار تن گندم در سطح شهرستان از کشاورزان خریداری شده است.

وی با اشاره به پرداخت ۷۰ درصد از وجه گندم خریداری شده به کشاورزان، درباره برگزاری این جلسه گفت: این جلسه را با هدف همفکری و تبادل افکار و اندیشه بین ستاد تنظیم بازار در حوزه دولت و ستاد تنظیم بازار که در حوزه قوه قضائیه شکل گرفته، برگزار کردیم.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه بازرسی‌ها نه تنها در بخش آرد و نان که در حوزه عملکرد کسبه و بازاریان به صورت مستمر در حال انجام است افزود: ساماندهی اماکنی به عنوان انبار و نظارت بر دریافت و توزیع کالا‌های اساسی هم در شهرستان توسط نهاد صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های مربوطه انجام گرفته است.

وی یکی از دستور کار‌های مهم جلسه امروز را بحث گندم و نان دانست و بیان کرد: پنج مشکل در حوزه آرد و نان احصا شده که یکی از آن‌ها در خصوص آرد خانه‌پزی است.

حسینی با تاکید بر اینکه ساماندهی توزیع آرد خانه‌پزی طبق دستورالعمل قانونی انجام و آرد در اختیار ساکنان روستا‌های دارای شرایط قرار گیرد، از بخشداران خواست طی یک هفته آینده با تشکیل تیم مشترک بازرسی برای رسیدگی این موضوع اقدام کنند.

وی در ادامه ضمن اینکه ساعت آغاز پخت و تعطیلی نانوایی‌ها را در سطح شهرستان غیر استاندارد دانست که باید بر آن بازنگری شود اظهار کرد: مرغوبیت آرد و نان در شهرستان مطلوب نیست که باید کیفیت آن توسط کارشناسان بررسی و مشکل رفع شود.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بسیاری از نانوایی‌ها بهداشت را رعایت نمی‌کنند این موضوع بررسی و عملکرد نانوایی‌ها از همه حیث ارزیابی شود تاکید کرد: تیم بازرسی تا ۱۰ روز آینده با مسئولیت فرماندار یا دادستان برای بازرسی وضعیت کیفیت آرد و نان تشکیل شود، در صورت مشاهده تخلف در کیفیت نان سهمیه نانوایی کامل برای مدتی قطع شود.

وی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه سلامتی مردم برای ما در اولویت قرار دارد اضافه کرد: نانوایی‌هایی که اصول بهداشت رعایت نکنند سهمیه آرد آن‌ها کسر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار