مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با تأکید بر اینکه عملیات زیرساختی تمام جایگاه‌های جدید آغاز شده است تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی هشت جایگاه با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در حال انجام است.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 01 September 2020
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان در سال جهش تولید با افزایش ۲۰ درصدی به ۱۵۰ جایگاه خواهد رسید گفت: در حال حاضر ۲۳ جایگاه جدید در منطقه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.

به گزارش فارس، امین روستایی با بیان اینکه تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان در سال جهش تولید با افزایش ۲۰ درصدی به ۱۵۰ خواهد رسید اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۵ جایگاه سوخت در منطقه فعال هستند و ۲۳ جایگاه جدید در منطقه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه پراکندگی این ۲۳ جایگاه جدید شامل سه جایگاه در ناحیه مرکزی، هفت جایگاه در ملایر، سه جایگاه در نهاوند، پنج جایگاه در رزن، دو جایگاه در تویسرکان، یک جایگاه در اسدآباد و دو جایگاه در بهار جانمایی شده است افزود: در فاز دوم توسعه و تکمیل بخش سوخت CNG نیز دو مجتمع خدماتی رفاهی آفتاب واقع در بزرگراه همدان - ساوه و مجتمع جدید امین‌پور در شهرستان اسدآباد در حال پیگیری و اجراست.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با تأکید بر اینکه عملیات زیرساختی تمام جایگاه‌های جدید آغاز شده است تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی هشت جایگاه با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد در حال انجام است.

وی ادامه داد: از ۲۵ جایگاه در دست احداث، ۱۳ باب آن در قالب مجتمع‌های خدماتی رفاهی، سوخت عرضه خواهند کرد که پیش‌بینی می‌شود این تعداد جایگاه تا پایان سال جاری یا در سال آینده به بهره‌برداری برسند.

روستایی از تسهیل دسترسی مردم شهر و روستا‌های استان و کاهش مدت زمان سوخت‌گیری به تناسب افزایش تعداد خودرو‌ها و نازل‌های موجود با راه‌اندازی مجاری عرضه سوخت جدید خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: تنها سه جایگاه از جایگاه‌های در دست احداث متعلق به شهرداری و اداره اوقاف بوده و بقیه با همت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا شد که حداقل برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد شد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به اینکه تأمین و ذخیره سازی فرآورده‌های مورد نیاز استان و خرید به موقع سوخت توسط مالکان جایگاه‌ها، سوخت‌رسانی مستمر و مطلوب در سراسر استان را رقم می‌زند یادآور شد: نظارت بر عملکرد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی توسط واحد‌های ذیربط منطقه از اولویت‌های کاری مجموعه محسوب می‌شود.

وی از بازرسی‌های عمومی واحد حراست و کنترل نظارت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، عوامل نیروی انتظامی، نمایندگان تعزیرات و بازرسی سازمان صنعت، معدن، تجارت از پمپ بنزین‌های استان به طور مستمر خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۸ فقره کارت هوشمند سوخت متعلق به تاکسی و وانت‌بار که به طور عمدی یا با همکاری عوامل شاغل در جایگاه‌ها مبادرت به سوءاستفاده و فروش سهمیه ماهیانه کرده‌اند مسدود شده است.

روستایی عنوان کرد: سهمیه تعلق گرفته به خودرو‌های عمومی صرفا برای ارایه خدمت و جابجایی بار و مسافر تعیین شده و از آن مالک خودرو نیست بنابراین فروش آن به غیر، تخلف محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار