ا رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵۰ نفر شرکت دانش بنیان آرتیمان سلامت در شهرک صنعتی مامونیه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 07 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی ، در آئین افتتاح این واحد صنعتی در جمع خبرنگاران گفت: بیماری کووید ۱۹ چرخه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را تا حدودی با وقفه مواجه کرد، اما با تلاش مدیران صنایع شاهد تولیدات متنوع در صنایع استان هستیم.
وی افزود: فعالیت شرکتهای تولید داروهای طبیعی فرصت بسیار خوبی برای استان مرکزی و شهرستان زرندیه است و فعالیت شرکت های دانش بنیان در این شهرستان الگویی برای فعالیت های دانش بنیان در کشور است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی درباره این واحد تولیدی گفا: این شرکت داروسازی دانش بنیان در زمینه انواع شربت و کپسول های گیاهی فعالیت دارد که توسط مدیران و مهندسان جوان راه اندازی شده و پایه تولید داروهای گیاهی در استان مرکزی به شمار می‌رود.
وی اظهار داشت: تولیدات این کارخانه از قبیل انواع شربت های ضد سرفه، اشتهاآور، ضدچربی، ویتامین کودکان و همچنین کپسول های مخصوص ضد التهاب معده، کبد چرب و سایر فرآورده‌ها می تواند علاوه بر تامین نیازهای داخلی به خارج از کشور هم صادر شود.
جعفری کرهرودی در خصوص میزان سرمایه گذاری و اشتغال این واحد تولیدی گفت: برای احداث این کارخانه که زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ۲۵۰ تن از نیروهای متخصص و اداری را فراهم کرده و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار