رئیس اداره بهزیستی شاهرود:
رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه ۷۲ کودک تحت حمایت این سازمان در شاهرود هستند، گفت: از ابتدای سال جاری ۹ کودک در استان سمنان به فرزندخواندگی پذیرفته شدند.
کد خبر: ۸۹۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 11 September 2020

۹ کودک در استان سمنان به فرزندخواندگی پذیرفته شدند

به گزارش تابناک سمنان: مسعود جهانسیر  ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۹ کودک در استان سمنان به فرزندخواندگی پذیرفته شدند، ابراز داشت: از این تعداد دو کودک در شاهرود و پنج کودک در شهرهای دیگر به متقاضیان فرزندخواندگی واگذار شدند.

وی ضمن بیان اینکه ۷۲ کودک تحت حمایت این سازمان در شاهرود قرار دارند، افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند در هزینه تحصیل و آموزش و غیره این کودکان به بهزیستی همکاری و تعامل داشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه برای جلوگیری از مشکلات بین فرزند و والدین لذا روند واگذاری کمی طولانی است تا این کودکان دچار آسیب روحی نشوند، ابراز داشت: بر این اساس قوانینی برای فرزندخواندگی منظور شده است که حداقل داشتن ۳۰ سال برای یک از طرفین ازجمله آن‌ها را شامل می‌شود.

جهانسیر بابیان اینکه زوجین متقاضی فرزندخواندگی باید پنج سال از تاریخ ازدواج آن‌ها گذشته باشد، تصریح کرد: برای زوجینی که به تشخیص پزشک قانونی امکان بچه‌دار شدن را ندارند تقاضای سرپرستی کودکان و نوجوانان جز شروط این بندها آورده شده است.

وی بابیان اینکه دختران مجرد و زنان بدون شوهر نیز می‌توانند برای داشتن فرزندخواندگی اقدام کنند، افزود: شرط داشتن حداقل سی سال برای سرپرستی نیز برای این افراد در نظر گرفته‌شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار