اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 11 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 01 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 11 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در  11 آبان بشرح زیر است:.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت میلادنبی مکرم اسلام

فرمانده انتظامی استان در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام و 13 آبان روز دانش آموز را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:

فرخنده میلاد رسول مهربانی ها در ایام مبارک ربیع الاول نوید دهنده وحدت مسلمین جهان است، وحدتی به وسعت یک حکومت جهانی و به قدرت ذات یتنهای که حضور و ظهورش را فقط عاشقانی می دانند که از ذلال معرفت این چشمه جوشان سیراب شده باشند.

اینجانب در آغاز هفته وحدت که تقاران آن با یوم الله 13 آبان ماه که به روز استکبار ستیزی معروف شده است و پیام ظلم ستیزی را از درون امت واحده اسلامی به دنیای ظلم و تباهی مخابره می کند، ضمن تبریک این ایام فرخنده به هم استانی های عزیز، در کنار همرزمان سبزپوشم در نیروی انتظامی، با آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی تجدید بیعت کرده و با همان شور و شعور انقلابی با سایر هموطنان در طنین انداز شدن فریاد مرگ بر آمریکا هم صدا می شویم .

 

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدارمرتضی میرزایی


----------------------------------------------------------------


اعتراف سارق حرفه ای به 29 فقره سرقت در قائم شهر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندان از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 29 فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد .

سرهنگ"سیدموسی حسینی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران تجسس کلانتری 11 سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسینی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه وی مقادیر قابل توجهی ابزار و آلات سرقتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان، همچنین اظهار داشت: در ادامه تحقیقات و بازجویی های پلیس متهم به 29 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان قائم شهر اعتراف کرد.

وی از دستگیری 2 همدست متهم در ادامه این عملیات نیز خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.


----------------------------------------------------------


کشف 3 کیلو گرم موادمخدر در ساري

فرمانده انتظامي شهرستان "ساري" از کشف 3 کيلو گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"ناصر علی صفر پور"در گفت با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ ماموران انتظامی بخش کیاسر این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ در حوزه استحفاظ خود با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: پس هماهنگی قضائی متهم در حین توزیع و جابجایی مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از خودرو وی 3کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

صفر پور با اشاره به کاهش سن مصرف موادمخدر به خصوص مواد مخدر صنعتي در بين جوانان و نوجوانان به خانواده ها هشدار داد: با ارتباط دوستانه و منطقي با فرزندان خود آنان را از خطرات و آسيب هاي ناشي از مصرف مواد مخدر آگاه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.


---------------------------------------------------------------


توقیف 2 خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان نور

فرمانده انتظامي شهرستان نور، از کشف 5 تن چوب قاچاق از 2 خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"محمدزمان شالیکار"در تشريح اين خبر،گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ های این شهرستان توسط 2 قاچاقچی محصولات جنگلی اقدامات پلیسی را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه متهمان را در حین حمل چوب با دو خودروی نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان مشاهده و دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار، افزود: در بازرسی از خودروی متهمان در مجموع 5 تن چوب آلات جنگلی که توسط سودجویان از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ شالیکار از تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستا

masoud pashna, [۰۱.۱۱.۲۰ ۱۵:۳۵]
ن خبر داد و افزود: رانندگان این خودرو ها نیز پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي نور از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقاقچیان کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------------


پلمب واحدهای صنفی متخلف در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از پلمب 12 مغازه و سفره خانه متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ علی داداش تبار " با اعلام این خبر، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، طرح بازدید و نظارت بر اصناف در سطح شهرستان میاندورود به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران ها و قهوه خانه های این شهرستان بازدید کردند .

سرهنگ داداش تبار از پلمب12قهوه خانه و مغازه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي پليس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند .


------------------------------------------------------------


انهدام باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 5 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "محمدصادق شاه نظری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط افرادی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری، تصريح کرد: طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که با تشکیل باندی 3 نفره و با استفاده از یک خودروی سواری در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان فعالیت داشتند ،دستگیر کردند .

وی، خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی این سوداگران مرگ 5 کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شاه نظری در ادامه با بیان این که پديده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است، گفت: مبارزه با این بلای خانمانسوز نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .


----------------------------------------------------------


دستگیری سارق سیم و کابل برق در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری سارق سیم و کابل برق با 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ زمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در این شهرستان اعتراف کرد.

وی از دستگیری 2 همدست متهم در ادامه رسیدگی به این پرونده خبر داد و اظهار داشت: متهم و همدستان وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگوه رفت و آمدهای افراد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------------


کشف 22 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کشف 22فقره سرقت و دستگیری 15 نفر در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور"در

masoud pashna, [۰۱.۱۱.۲۰ ۱۵:۳۵]
تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: در اجرای این طرح پس از اقدامات اطلاعاتی 15نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند .

سرهنگ هاشم پور از توقیف 18 خودرو و 30دستگاه موتورسیکلت متخلف در این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف 22 فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و مغازه و کشف 3کیلوگرم تریاک ازدیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

وی در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


-----------------------------------------------------


کشف پرنده شکاری کمیاب در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ازکشف 2 قطعه پرنده کمیاب (سنقر) در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر، گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 11 این فرماندهی در حین اجرای ماموریت به یک خودروی سواری در حین تردد در یکی از محورهای روستایی این شهرستان مشکوک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 قطعه پرنده شکاری کمیاب با نام "سنقر " کشف کردند .

عنایتی ارزش این پرندگان را برابر نظر کارشناسان محیط زیست شهرستان بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پرنده گان کشف شده به سازمان محیط زیست شهرستان تحویل شدند.

وی از دستگیری 2 نفر در این ارتباط خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در پايان با بیان این که پلیس با مخربان محيط زيست به شدت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------------


کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی جاعل عنوان در بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از دستگیری فردی كه با جعل عنوان ،اقدام به تهديد و اخاذی از شهروندان می کرد خبر داد.

سرهنگ"حسین زارع " در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در مراجعه تعدادی از شهروندان مبني بر این که فردي با جعل عنوان مامور، اقدام به تهدید و اخاذی از آنان کرده است، موضوع در دستور كار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر ادامه داد: با انجام تحقيقات تخصصي و بررسي‌هاي همه جانبه صورت گرفته مشخص شد فردی با استفاده از اسلحه کلت قلابی و با جعل عنوان مامور یکی از دستگاه های امنیتی اقدام به تهدید و اخاذی از شهروندان كرده است.

سرهنگ زارع تصریح کرد: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسايي و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر خاطرنشان كرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عنل آمده تاکنون به اخاذی از 4 نفر به مبلغ 2 میلیاردریال اعتراف کرد.

سرهنگ زارع در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد،به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با کسانی که به عنوان مامور به آنان مراجعه می کنند حتما کارت شناسایی آنان را رویت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار