دیروز قیمت دلار نقدی در بازار وارد کانال ۲۷ هزار تومان، دلار صرافی ملی وارد کانال ۲۶ هزار تومان و دلار فردایی طبق اعلام برخی رسانه‌ها وارد کانال ۲۴ هزار تومانی شد. برخی کارشناسان نیز احتمال سقوط قیمت دلار تا ۲۰ هزار تومان را محتمل می‌دانند.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ 06 November 2020
به گزارش تابناک فارس: در هفته گذشته بازار سرمایه دچار اُفت هیجایی بود و هر زمان احتمال داشت بازار به سمت رشد مثبت برگردد چراکه قیمت‌ها به صورت چشمگیری کاهش یافت و بیشتر تحلیلگران بازار‌های مالی معتقد بودند که بازار ارزندگی خرید را دارد اما عواملی ازجمله بازارهای جهانی نفت، مواد خام و انتخابات امریکا سبب شد که تصمیم گیری درباره این موضوع سخت شودو بازار نیاز به یک بازیابی دارد.
 
بورس
دربازار سرمایه بعد از هر دوره افت یک دوره بازگشت به روزهای رشد شاخص را تجربه می‌کند و تاجایی پیش می‌رود که شاید لازم نباشد قیمت‌ها از این میزان بیشتر کاهش یابد، البته ارزنگی قیمت‌ها سبب شد بازار سرمایه به روند صعودی بازگردد از طرف دیگر قیمت نفت برنت بیشتر از ۴۰ دلار تثبیت شد همچنین نرخ مس در قیمت ۶ هزار و ۸۰۰ دلار پایدار ماند و روی نیز به مبلغ ۲ هزار و ۶۰۰ دلار رسید و به طوری کلی قیمت‌ها در بازار‌های جهانی دستخوش بازیابی جدیدی شد که این تغییر در نوع خود خوب بود که سبب شد در آخرین روز معاملات رشد بازار بورس مثبت باشد.
 
دلار
آخرین قیمت‌ها از بازار ارز حاکی از این است که همزمان با افزایش احتمال باخت ترامپ در انتخابات امریکا، روند سقوطی قیمت دلار آغاز شده است.

اما به طور کلی شاید اُفت قیمت ارز در بازار‌های جهانی و بازار‌های داخلی بیش از این رخ ندهد و این بازگشت قیمت دلار سبب می‌شود شرکت‌های صادرات محور بتوانند با یکدیگر رقابت داشته باشند.

برچسب ها: دلار ، ارز ، بورس ، بایدن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار