دبیر نخستین جشنواره ملی طنز اخلاقی قند پهلو گفت: بیش از ۵۲۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی طنز اخلاقی قند پهلو ارسال شده است که در بین آنها، بیشترین آثار ارسالی مربوط به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام است.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ 07 November 2020

  به گزارش تابناک ایلام؛متین نصیری اظهار کرد: از آغاز جشنواره تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه پانزدهم آبان ماه که آخرین مهلت ارسال آثار بوده است، بیش از ۵۲۷ اثر از سوی دانشجویان ۳۳ دانشگاه علوم پزشکی کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. 

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و جمع بندی نهایی، ۴۱۴ اثر در بخش عکس، ۴۵ اثر در بخش شعر، ۳۳ اثر در بخش کاریکاتور، ۲۱ اثر در بخش داستان، ۱۳ اثر در بخش خاطره و یک اثر در بخش فیلم‌نامه به دست ما رسیده است. 
دبیر کانون اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره ملی، گفت: دانشجویان ۳۳ دانشگاه علوم پزشکی کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند که در بین این دانشگاه‌ها، به ترتیب دانشجویان دانشگاه‌‎های علوم پزشکی ایلام، همدان، کردستان، شهرکرد، شیراز، جهرم و تهران با ارسال بیشترین آثار به دبیرخانه این جشنواره، در صدر دانشگاه‌های شرکت کننده در جشنواره قرار دارند. 
وی ادامه داد: بیشترین آثار از قطب سه با بیش از ۸۰ درصد بوده و قطب پنج، ده و هفت در رده‌های بعدی بیشترین آثار ارسالی در بین قطب‌های ده‌گانه قرار دارند. 
نصیری در خصوص بیشترین آثار ارسال شده در هر بخش نیز گفت: در بخش عکس، کاریکاتور و خاطره کرونایی بیشترین اثر از دانشگاه علوم پزشکی ایلام ارسال شده است و دانشگاه علوم پزشکی همدان در بخش شعر و داستان کوتاه صدرنشین است، تنها اثر بخش فیلم‌نامه نیز از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است.  
دبیر نخستین جشنواره ملی طنز اخلاقی قند پهلو در خصوص فرآیند داوری این جشنواره خاطر نشان کرد: داوری این جشنواره آغاز شده و در روز شنبه 15 آذرماه 99  خاتمه می‌یابد و نتایج نهایی نیز احتمالاً تا بیست و یکم آذرماه از طریق رسانه‌های متعلق به معاونت فرهنگی و دانشجویی، کانون اخلاق پزشکی و نشریه رویش دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام می‌شود.
نصیری در خصوص جوایز این جشنواره نیز تصریح کرد: پس از مشخص شدن نتایج در هر بخش به نفر اول سه میلیون ریال اهدا خواهد شد و به نفر دوم و سوم نیز دو و یک میلیون ریال اختصاص می‌یابد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار