مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان اجرای طرح آمران سلامت استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا محور این طرح با حضور ۴۷۷ تیم فعال هلال است.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 07 November 2020

۴۷۷ تیم فعال در طرح آمران سلامت استان سمنان حضور دارند

به گزارش تابناک سمنان مظفر محمدخانی ضمن اشاره به روند اجرای طرح آمران سلامت در سطح استان سمنان، بیان کرد: خوشبختانه این طرح به خوبی در سطح ۴۷۷ پایگاه فعال استان در حال انجام است و داوطلبان و اعضای هلال احمر در شهرستان‌های هشت‌گانه استان همکاری خوبی با طرح دارند.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح ارتقای ایمنی مردم با ارائه ماسک و تجهیزات حفاظتی در برابر بیماری کرونا و از آن مهم‌تر، فرهنگ سازی حوزه سلامت است، افزود: این طرح آموزش مردم را در مکان‌های عمومی برعهده خواهد داشت.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه اعضای خانواده هلال احمر در این طرح با برپایی چادر در مکان‌هایی که تردد در آنها زیاد است، سعی دارند تا اطلاعات و آگاهی خوبی به مردم ارائه دهند، بیان کرد: سعی شده در پراکندگی چادرها مکان‌هایی مانند ترمینال‌ها و فروشگاه‌ها و به خصوص مکان‌های تردد در نظر گرفته شود.

محمدخانی با بیان اینکه به دلیل عدم کشف داروی قطعی کرونا، بهترین راه پیشگیری از این بیماری است، بیان کرد: یکی از مهمترین مباحث مطرحه در این طرح آگاه سازی مردم برای ارتقای ایمنی در برابر ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه تا پایان هفته گذشته ۴۷۷ تیم فعال در ۴۷۷ پایگاه سطح استان سمنان خدمت رسانی کردند، گفت: ۵۴۲ عضو هلال احمر خواهر و ۵۱۴ عضو برادر در این طرح با پایگاه‌های آمران سلامت استان همکاری داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه ۶۷ لیتر مواد ضدعفونی کننده و بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ ماسک در بین مردم استان توزیع شده است، تاکید کرد: ۲۷ هزار و ۹۹۲ نفر از مردم استان از طرح آمران سلامت تا پایان هفته گذشته بهره مند شده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار