فعالیت اصناف در ۱۰ شهرستان فارس محدود شد.
کد خبر: ۹۱۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 07 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر‌های کشور برای فعالیت واحد‌های صنفی محدودیت‌هایی اعمال شده است.

عبدالرضا قاسم پور افزود: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش همه گیری این بیماری، فعالیت‌های واحد‌های صنفی در شهرستان‌های مرودشت، کازرون، جهرم، آباده، فسا، داراب، فیروزآباد، ممسنی، رستم و استهبان با محدودیت همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این شهرستان‌ها علاوه بر اصناف و مشاغل ۳ و ۴ گروه ۲ هم از امروز تا پایان هفته تعطیل هستند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: از ۲۰ آبان به مدت یک ماه تا ۲۰ آذر از ساعت ۱۸ بجز مشاغل ضروری سایر مشاغل در شیراز تعطیل می‌شوند.

وی ادامه داد: مراکز ضروری شامل رده‌های شغلی شماره یک هستند که شامل مراکز درمانی، داروخانه ها، امداد و نجات، آتش نشانی، آمبولانس‌ها و سرویس‌های ارایه دهنده خدمات عمومی به مردم مانند آب و برق و تلفن و مراکز ارایه دهنده مواد غذایی مانند سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند فعالیت داشته باشند و بقیه مشاغل از ساعت ۱۸ تا روز بعد تعطیل خواهند بود.

قاسم پور ادامه داد: دورکاری کارمندان دولت به میزان یک سوم و تعطیلی مترو و اتوبوس‌های شهری در شیراز تا پایان هفته ادامه دارد.

محدودیت فعالیت اصناف در فارس از ۲۰ آبان

برچسب ها: محدودیت ، اصناف ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار