اصنافی که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند، از ٣٠٠ هزار تا یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 09 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: قاسمپور جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما فارس گفت: از سه شنبه ٢٠ آبان تا ۲۰ آذرماه محدودیت‌های جدید در شهر شیراز اعمال و براساس آن از ساعت ۱۸ بجز مشاغل ضروری سایر مشاغل در این شهر تعطیل می‌شوند.
وی افزود: با اجرای این طرح مشاغل ضرور از قبیل نانوایی ها، سوپر مارکت ها، میوه و تره بار، سبزی فروشی ها، قصابی ها، فروشگاه مواد غذایی، خدمات آب، برق، گاز و تلفن، فروشگاه‌های کالا و تجهیزات پزشکی و جایگاه‌های پخش مواد نفتی بدون محدودیت زمانی میتوانند فعالیت کنند.
قاسمپور گفت: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش همه گیری این بیماری، واحد‌های صنفی غیر ضروری در شهرستان‌های مرودشت، کازرون، جهرم، آباده، فسا، داراب، فیروزآباد، ممسنی، رستم و استهبان تا پایان هفته تعطیل هستند.
بر اساس مصوبات ستاد کرونا فارس مترو و اتوبوس فعلا تا پایان هفته تعطیل هستند.
جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا گفت: ممکن است تصمیمات جدیدی در خصوص فعالیت بانک ها، دفاتر و مراکز شلوغ و پرتردد، افزایش میزان دور کاری کارکنان دولت به ٥٠ درصد گرفته شود که اطلاع رسانی می‌شود.
قاسمپور با بیان اینکه بازرسی‌ها از اصناف و مراکز در سطح شهر افزایش یافته است، گفت: تا امروز ٤١٢ هزار مورد بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی انجام شده که بیش از ١١ هزار مورد اخطار صادر شده است و ٦ هزار و ٤٠٠ واحد متخلف نیز پلمب شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار