فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی قم و تک شهرستان بودن آن، مبارزه با تخلف های اقتصادی و احتکار و نظارت به شبکه توزیع و قیمت‌گذاری امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 10 November 2020

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمد تقی شاهچراغی در نخستین نشست قرارگاه ۱۷ ربیع اظهار داشت: سپاه در نظر دارد در حد توان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حضور تیم های تخصصی در حوزه قیمت گذاری و تسریع تامین اقلام و حذف واسطه ها به کمک دستگاه های دولتی بیاید.

فرمانده سپاه قم با توجه به همدلی بسیار مردم گفت: مردم اگر بدانند که مسئولان در تلاش هستند تا وضعیت معیشتی آنها را بهبود دهند قطعا با صبوری و اتحاد به کمک دستگاه ها می آیند.

این فرمانده سپاه با اشاره به گستردگی ظرفیت بسیج در همه عرصه‌ها خاطرنشان کرد: نیروی مردمی بسیج هر زمانی که نیاز به ورود بوده است در میدان حاضر شده و به یاری دستگاه‌ها و نهادها آمده است.

شاهچراغی با بیان این موضوع که رسانه‌های بیگانه همواره در تلاش بوده تا با تفرقه افکنی و تزریق ناامیدی، بی اعتمادی مردم به مسئولان را در جامعه گسترش دهند و آرامش جامعه را بر هم بزنند تصریح کرد: با همدلی و همراهی و همچنین اتحاد مردم و مسئولان می‌توان مشکل های کشور را حل کرد.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه ۱۷ ربیع یادآور شد: با شورای تامین و برخی نهادها و دستگاه‌های مرتبط هماهنگی‌های سازمانی در حوزه‌های انتظامی، اطلاعاتی و قضایی صورت گرفته که از هر یک از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود.

فرمانده سپاه قم ادامه داد: سپاه نیز از ظرفیت بی نهایت و ارزشمند بسیج برخوردار است که می‌تواند در حوزه توزیع و نظارت از آن استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی موضوع ها همچون گرانی و کمبود ها باید اقدام ها در سطح ملی صورت گیرد اما در قم می توان برای دسترسی مردم به کالاها با قیمت مناسب و توزیع نامحدود در ۲ بخش توزیع و نظارت بر قیمت‌ها در این قرارگاه ورود پیدا نمود.

به گفته وی، تعداد قابل توجهی از خانوارها در قم به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند که این وضعیت زیبنده و در شان شهر مقدس قم نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار