معاون فرماندار دیلم خبر داد
معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار دیلم گفت: در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری 8 هزار میلیارد ریال برای عملیات راهداری جهت حفاظت از راه‌ها، تعمیر و تجهیز تابلوها در محورهای مواصلاتی دیلم اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵ 10 September 2015
محمد طاهری صبح دیروز در شورای ترافیک شهرستان دیلم محوریت این نشست را بازگشایی مدارس و آموزشگاه‌های عالی عنوان کرد و اظهار داشت: امسال بهتر از سال‌های قبل تمامی متولیان و دستگاه‌های اجرایی مدارس را برای پذیرش و تحصیل آیندگان ایران اسلامی آباد خواهیم کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: شهرداری‌های دیلم و امام حسن نسبت به رنگ‌آمیزی روبه‌روی مدارس، معابر، سرعت گاه‌ها، نصب علائم شستشو فضای مدارس و درب مدارس در روز بازگشایی تمهیدات لازم را بیندیشند.

وی ادامه داد: در شروع سال تحصیلی دستگاه‌های زیرساختی هیچ‌گونه حفاری در خیابان‌های مجاور مدارس انجام ندهند و آموزش‌وپرورش نشست‌های تخصصی با پلیس راهور، شبکه بهداشت، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها برگزار کند و همه دست یاری به این کارگاه انسان‌سازی داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دیلم تصریح کرد: در محورهای برون‌شهری و محور دیلم ـ گناوه به اولویت‌دارترین پروژه راه استان با همت استاندار بوشهر تابه‌حال بیش از 45میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌یافته و کار با سرعت در حال انجام است.

وی افزود: در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری 8 هزار میلیارد ریال برای عملیات راهداری جهت حفاظت از راه‌ها، تعمیر و تجهیز تابلوها در محورهای مواصلاتی دیلم اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار