فرمانده سپاه شهرستان دیلم:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) شهرستان دیلم گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس ضمن تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 10 September 2015
 سرهنگ احمد اسدی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در شهرستان دیلم با بیان اینکه دفاع مقدس دفاع از خاک و مرز نبود اظهار داشت: جنگ تحمیلی 8 ساله، دفاع از ارزش‌های اسلامی و عقیده بود که توانستیم با اقتدار در برابر تمام جهان بایستیم.

وی با بیان اینکه جنگ نرم ادامه دهنده دفاع مقدس است تصریح کرد: امروز در جنگ فرهنگی و نرم در برابر تمام دنیا ایستاده‌ایم و جنگ نرم ادامه دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) شهرستان دیلم با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام دنیا ایستادند خاطر نشان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس که  بیشتر آنها در سن جوانی بودند با جان و مال از خود مایه گذاشتند.

اسدی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی جامعه حاصل جان‌فشانی و ایثار رزمندگان اسلام است گفت: امروز هر جنگی که در دنیا رخ می‌دهد به اندازه جنگ 8 ساله نیست، چرا که حماسه آفرینی‌های رزمندگان با دست خالی در برابر تمام دنیا جاودانه است.

وی  با بیان اینکه امسال هفته دفاع مقدس با شعار ما می‌توانیم آغاز می‌کنیم، تصریح کرد: دفاع مقدس بهترین دوران عزت و افتخار ملت ایران است و هر چه داریم از برکت رشادت‌های رزمندگان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) شهرستان دیلم گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان  دوران دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز کوچکترین کاری که برای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌توان انجام داد، یاد وخاطره آنها زنده کنیم که این مهم در قالب برنامه‌های گوناگون درهفته دفاع مقدس برای انتقال به نسل جوان برگزار می‌شود.

اسدی با بیان اینکه بیش از 60 برنامه در هفته دفاع مقدس در دیلم برگزار می‌شود بیان کرد: در این هفته ضمن تجلیل از رزمندگان و حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس یادواره 75 شهید شهرستان دیلم برگزار می‌شود.

وی، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برپایی محفل انسی با قرآن با حضور قاری برجسته وبین‌المللی و برپایی انواع برنامه‌های فرهنگی هنری و ورزشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان دیلم است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار