رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: دست دختر بچه ۱۳ ماهه جوانرودی به علت گیر کردن در چرخ گوشت، از مچ قطع شد.
کد خبر: ۹۲۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 07 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،آتش‌پاد غلام‌رضا رضایی، اظهار داشت: عصر روز گذشته (۱۶ آذرماه) گزارش گیرکردن دست یک دختربچه ۱۳ ماهه جوانرودی که از طریق اورژانس به بیمارستان بیستون کرمانشاه اعزام شده بود به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات آتش‌نشانی در بیمارستان بیستون حاضر شدند و کار رهاسازی را شروع و بعد از تلاش یک ساعته و با برش چرخ گوشت دست کودک از آن خارج شد، که متاسفانه علی‌رغم تلاش پزشکان دست کودک از ناحیه مچ قطع شد.

وی افزود: متاسفانه با وجود تمام هشدار‌ها در زمینه رعایت اصول ایمنی باز هم شاهد چنین حوادث تلخی هستیم که برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی باید والدین از قراردادن وسایل برقی و خطرناک در دسترس کودکان خودداری کنند.

نشت گاز حادثه آفرید

وی در ادامه به یک مورد آتش‌سوزی به علت نشت گاز اشاره کرد و افزود: ساعت ۱۰:۱۴ امروز (۱۷ آذرماه) یک مورد انفجار و آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی واقع در خیابان مسکن به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

رضایی افزود: بلافاصله هشت نیروی آتش‌نشان با دو دستگاه خودرو اطفایی به محل حادثه اعزام و با ایمن‌سازی محل، آتش‌سوزی را مهار کردند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه چهارم ساختمان اتفاق افتاد و موجب ریزش دیوار جنبی بنا شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومیت در پی نداشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار