استاندار زنجان در ادامه ملاقات‌ها و ارتباط‌های مردمی مستمر خود با اقشار مختلف مردم با حضور در سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) به مشکلات بیش از ۵۰ نفر از تماس گیرندگان از نقاط مختلف استان رسیدگی و دستورات لازم را برای حل مسائل و مشکلات آنان صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 10 December 2020

فتح‌الله حقیقی روز پنجشنبه با حضور بیش از سه ساعت در این سامانه بی واسطه پای دردل و بیان مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی شماری از مردم استان نشست و شماری از مدیران دستگاههای اجرایی استان را به طور مستقیم مامور رسیدگی به مشکلات این افراد کرد.

وضعیت معیشت شماری از افراد عادی و مددجویان نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد، مشکلات مربوط به تعاونی مسکن علوم پزشکی، درخواست تسهیلات برای اجاره بها و شرکت در طرح مسکن ملی، وضعیت آسفالت معابر عمومی، بلاتکلیفی برخی از زمین ها، درخواست خانواده ها برای دریافت گوشی هوشمند جهت شرکت در آموزش های مجازی، مشکل آب شرب در شهرستان ماهنشان و مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در بخشی از شهرستان طارم، تعطیلی باشگاههای بدنسازی، درخواست امهال قسط تسهیلات واحد تولیدی از جمله مشکلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با استاندار زنجان در سامانه سامد بود.

استاندار زنجان به تعدادی از افراد تماس گیرنده جهت یافتن شغل قول همکاری داد و از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست نهایت همکاری را با این افراد جهت اشتغال به کار در واحدهای صنعتی و تولیدی استان انجام دهد.

حقیقی به شماری از افراد نیز که مشکلات معیشتی و درمانی داشتند قول همکاری و مساعدت لازم را داد.

رفع مشکلات مربوط به آسفالت برخی معابر و آب شرب برخی از روستاهای استان نیز از جمله دستوراتی بود که استاندار زنجان به مسوولان مربوطه آنان داد تا در اسرع وقت رسیدگی و رفع شود.

به گزارش ایرنا، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه های دولتی منعکس کنند و دستگاه های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار