-سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر، ۱۲ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل در آماده باش هستند.
کد خبر: ۹۲۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 13 December 2020

عزت اله ضربی ظهر یکشنبه در مراسم آغاز طرح امداد و نجات زمستانی با بیان اینکه طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ اسفند ماه در سراسر کشور اجرا می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در بارش های اخیر برف در استان اردبیل تمام نیروهای امداد و نجات در جاده های مواصلاتی در حال آماده باش بودند که امروز به صورت رسمی این طرح در استان اردبیل آغاز می شود.

وی به تجهیزات به کار گیری شده در این طرح اشاره کرد و گفت: هلال احمر استان اردبیل با ۴۵ دستگاه خودرو در ۱۴ پایگاه ثابت و سیار آماده امداد رسانی به مردم خواهند بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: در جریان این طرح ۱۷ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودروی ست نجات و ۱۵ دستگاه خودرو پشتیبان و یک دستگاه «خودروی آرگو» با خدمت رسانی ۶ هزار و ۶ نفر- روز به کارگیری می شود.

ضربی از آمادگی کامل نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد و گفت: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان اردبیل برای حضور به موقع در حوادث با همکاری سایر دستگاه های اجرایی امداد رسان در آمادگی کامل به سر می برد.

وی همکاری مردم را با نیروهای امدادی حاضر در جاده های استان را ضروری دانست و گفت: متاسفانه در برخی موارد با اینکه از رسانه های جمعی و ملی وضعیت جاده ها اعلام می شود باز شاهد بی احتیاطی تعدادی از رانندگان در جاده ها هستیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل به حضور ایثارگرانه و داوطلبانه نیروهای جمعیت هلال احمر در شرایط سخت را یادآور شد و افزود: در طرح های زمستانی شاهد بستن زنجیر چرخ وسایل نقلیه و یا خدماتی از این قبیل هستیم که نیروها با روحیه انسان دوستانه انجام می دهند در حالی که در شرح وظایف آنان نیامده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار