آیین معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با حضور رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس برگزار شد
کد خبر: ۹۲۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ 15 December 2020
به گزارش تابناک ایلام،طی مراسمی امروز معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با حضور رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام و سایر مدیران ارگان های حفاظتی استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با اشاره به نقش مهم و راهبردی ساختار حفاظت اطلاعات در نیروهای مسلح گفت: وجود مسئول حفاظت اطلاعات در کنار کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قطعا می تواند منجر به افزایش ضریب حفاظتی و همچنین افزایش بهره وری عملکرد مجموعه شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در ادامه با اشاره به سند مظلومیت و محرومیت استان ایلام در دوران دفاع مقدس گفت: با توجه به تعامل مؤثر و سازنده ای که با سایر دستگاه‌های اجرایی و ارگان های استان به عمل آمده با یاری خدواند متعال و عنایت شهدا بتوانیم آثار این محرومیت را با نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از چهره استان بزداییم.

در ادامه رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس گفت: ما باید بیش از پیش بر تلاش خود در راستای استخراج این معارف ناب بیفزاییم.

وی در ادامه گفت: تاریخ شفاهی دفاع مقدس یکی از راه های استخراج معارف این گنجینه ارزشمند می باشد که ما در کنار رسالت اصلی سازمانی خود در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی خود را در کنار همکاران بنیاد در این بخش نیز اعلام می نمائیم.

در این جلسه که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام معرفی شد./ع

 

 

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار