مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: پروانه راه اندازی ۷۰ دفتر پیشخوان در استان از پارسال تاکنون برای ارائه خدمات بیشتر و راحت تر و برای کاهش ازدحام مردم جهت دریافت خدمات صادر شده است.
کد خبر: ۹۲۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 20 December 2020

علی صالح نساج یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۴۵۰ دفتر پیشخوان دولتی و غیردولتی در استان فعال هستند و آمادگی خدمات رسانی به مردم حتی در این شرایط سخت کرونایی را دارند.

وی گفت: از این تعداد پروانه جدید تأسیس دفاتر پیشخوان شهری و روستایی ۴۵ دفتر پیشخوان شهری و ۲۵ دفتر پیشخوان روستایی است.

صالح نساج ادامه داد: ۶۷ دستگاه خودپرداز از سوی وزارت ارتباطات به دفاتر پیشخوان روستایی تحویل داده شد تا مردم در روستا امکان استفاده از خدمات بانکی را داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیان کرد: افراد متقاضی دریافت پروانه تأسیس دفتر پیشخوان باید درخواست صدور پروانه را به صورت غیرحضوری در سایت cra.ir ثبت نام کنند، در گذشته به صورت حضوری عملیات ثبت نام انجام می‌گرفت اما در حال حاضر تمام امور مربوط به ثبت نام و راه اندازی دفاتر پیشخوان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

صالح نساج گفت: برای ارائه خدمات مطلوب از سوی دفاتر پیشخوان به مردم بازرسانی به صورت دوره‌ای از این دفاتر بازدید می‌کنند و در صورت رعایت نکردن قوانین یا پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در این شرایط کرونایی به کمیته تخلفات معرفی می‌شوند و جریمه نقدی و یا تعلیق ارائه خدمات و یا ابطال پروانه برای این افراد در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: اگر مردم شکایتی از دفاتر پیشخوان دارند می‌توانند در سایت ۱۹۵ تخلف و یا شکایت خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان به تقاضای آنها رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار