معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: برای انتخابات ۱۴۰۰ و برنامه ریزی در این حوزه از جلسات بعد، بحث‌های کارشناسی از جمله راهبردهای افزایش مشارکت مردمی مدنظر قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۲۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 22 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهروز اکرمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: باید طرح‌ها و اقدامات شاخصی که منجر به پاسخگویی به مطالبه مردمی یا رفع یک مشکل و چالش بوده، احصا شود و با مستندات برای عموم تشریح شود.
وی گفت: اقدامات و فعالیت های شاخص دولت در بخش‌های مختلف با زبانی شیوا و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین ارتباطی برای شهروندان تبیین شود.
وی یادآورشد: نقطه مغفول در اطلاع رسانی‌هایی که در حوزه خدمات دولت از سوی دستگاه‌ها انجام می‌شود این است که بُرشِ مردمی کمتری دارد و بیشتر کلیات، اعداد و آمار به چشم می‌خورد.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی اظهارداشت: امروز رسانه‌های دیجیتال و محصولات چندرسانه در فضای اطلاع رسانی حضور دارند و فرصت مغتنمی است تا خدمات و دستاوردهای دولت در این حوزه به خوبی در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
اکرمی افزود: شناسایی نیاز مخاطب باید در اولویت باشد و محصولات خبری و چند رسانه‌ای در حوزه اقدامات دولت باید به گونه‌ای طراحی شوند تا بهره‌برداری لازم از آن برای مخاطبان مناسب تر باشد.
وی از تهیه و انتشار کتاب دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان خبر داد و افزود: تیمی متشکل از رسانه‌ها و کارشناسان برای تهیه و تدوین دستاوردهای دولت تشکیل تا بتوان شاخص ترین اقدامات را برای معرفی به عموم آماده کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی ادامه داد: تدوین کتاب سیمای استان مرکزی در دوران کرونا نیز باید در دستور کار باشد تا اقدامات استان در این بخش نیز گردآوری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار