جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی شهر ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس به ریاست مجید کاکی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و حضور اعضاء برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 11 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی شهر ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس به ریاست مجید کاکی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و حضور اعضاء برگزار شد.

وی، بابیان اینکه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایلام تدوین‌شده است، افزود: یکی از برنامه‌های تدوین‌شده فرهنگی و ورزشی اجرای پیاده‌روی همگانی در شهر ایلام است.

معاون فرماندار ایلام، با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اجرای این مسابقه در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: ایشان بابیان اینکه حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی بوده و  امروز دشمن درصدد دوری ما از این فرهنگ ناب هستند که با هوشیاری مردم تاکنون نتوانستند کاری از پیش ببرند.

کاکی، یادآور شد: دشمنان مصمم هستند با ترفندهای مختلف و با استفاده از تهاجم فرهنگی و روش‌های دیگر فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن نوجوانان و جوانان پاک کنند.

وی، تصریح کرد: بر این اساس ما وظیفه‌داریم در راستای نشر و ترویج این فرهنگ مقدس گام‌های بیشتری برداریم و وظیفه مسئولین است که با همکاری و تعامل با یکدیگر در راستای زنده نگه‌داشتن و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بکوشیم.

گفتنی است، مراسم پیاده‌روی خانوادگی مورخ 3/7/94 رأس ساعت 30/7 صبح از میدان ارغوان به سمت گلزار شهدای گمنام شهر ایلام ادامه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار