امام جمعه دیلم:
امام جمعه دیلم گفت: مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر برنامه‌ها و مشکلات مناطق مختلف شمال استان به ویژه شهرستان دیلم را منکعس کنند.
کد خبر: ۹۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸ 12 September 2015
 حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیلم، با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع)  ویژگی‎های این امام بزرگوار را تشریح کرد و اظهار داشت: آن امام همام جوان‌ترین امام شیعیان هستند که مظلومانه زندگی کردند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه دیلم، به اهمیت حفظ روحیه انقلابی در بین جوانان پرداخت و تصریح کرد: این روحیه انقلابی که در همه عرصه‌های انقلاب کاربرد دارد باید مورد توجه جوانان قرار گیرد تا دشمن نتواند به اهداف خود دست یابد.

وی بااشاره به اهمیت فراهم کردن فضای ازدواج آسان دربین جوانان بیان کرد: مسئولان و خانواده‌ها باید فضای ازدواج برای جوانان آسان کنند تا این قشر بتواند بدون دغدغه تشکیل زندگی دهند.

امام جمعه دیلم افزود: باید با الگو قرار دادن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) فرهنگ ازدواج ساده را در جامعه ترویج کنیم.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید جوانان را به ازدواج ترغیب کنند و در این مسیر کمک حال آنها باشند، تصریح کرد: ازدواج، جامعه را در مقابل تهدیدات اجتماعی حفظ می‌کند.

امام جمعه دیلم با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان افزود: یکی از دغدغه‌های مهم جوانان اشتغال پایدار است که در این حوزه مسئولان باید زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم را مهیا کنند.

حسینی بوشهری با تاکید بر پوشش برنامه‌های شمال استان بوشهر در صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر از اتاق خود بیرون بیایند و به همه نقاط استان بوشهر از جمله شمال استان و شهرستان دیلم توجه و برنامه‌ها و مشکلات این مناطق را پوشش دهند.

وی با اشاره به کمک به نیازمندان در آستانه سال تحصیلی جدید بیان کرد: شرکت درجشن عاطفه‌ها برای یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند وظیفه همگانی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار