سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام از قول مساعد روسای فروشگاه اتکا برای سرمایه گذاری در زنجیره صنایع غذایی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 04 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستم زاد با اشاره به دیدار خود با سردار حشمتی پور معاون وزیر دفاع و مدیرعامل سازمان اتکا ، گلسرخ معاون امور اقتصادی سازمان اتکا و دهقان معاون بازرگانی اتکا اظهار داشت: ظرفیت ها و پتانسیل های استان در حوزه کشاورزی و صنعت غذایی برای این مجموعه تشریح شد.

وی تاکید کرد: استان ایلام بر اساس بررسی های انجام شده از نظر امنیت سرمایه گذاری از جایگاه بالایی برخوردار است و شرکت های بزرگ می توانند با آسودگی خاطر در این استان سرمایه گذاری کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام گفت: این استان با توجه به تولید انواع محصولات کشاورزی و جالیزی ظرفیت ایجاد صنایع غذایی زنجیره ای و راه اندازی مجتمع کشت و صنعت را دارد.

رستم زاد از سازمان اتکا کشور خواست در استان ایلام مجتمع های کشت و صنعت و صنایع زنجیره ای غذایی را راه اندازی کنند.

وی یادآور شد: مردم مرزنشین ایلام دین بزرگی به گردن نظام دارند و راه اندازی طرح های تولیدی و صنعتی جبران گوشه ای از مرزداری و وفاداری آنان به نظام است.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: مسوولان سازمان اتکا در این دیدار برای سرمایه گذاری در بخش صنایع زنجیره غذایی در استان قول مساد دادند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار