مراجعه ۳۶ بیمار صنعتی به مرکز فوریت های صنعتی استان
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان از بررسی مشکلات ۳۶ واحد تولیدی در مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی در استان خبر داد ولی راستی آزمایی این ادعا توسط متقاضیان ثابت نشده است!
کد خبر: ۹۲۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 04 January 2021

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال به ۴۵۶ واحد تولیدی استان سمنان

پس از ابلاغیه ۲۷ مهرماه قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در ستاد تسهیل، به استانداران و اعضای اصلی ستاد، در خصوص ضرورت راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری کشور،علی تشنه دل با اعلام این خبر به نوعی از خروجی این مرکز خبر داد

رئیس سازمان صمت استان سمنان با اعلام این خبر گفت: از زمان آغاز به کار مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان که از ابتدای آبان ماه سالجاری بوده است تا کنون مسایل 36 واحد تولیدی استان در این مرکز بررسی شده است.

وی همچون دیگر روسای سازمان در دیگر مراکز استان  با اشاره به رویه پیگیری مشکلات در این مرکز اظهار داشت: در صورت مراجعه ی حضوری متقاضیان به مرکز و یا طرح مشکل بصورت تلفنی ، همکاران مستقر در مرکز به قید فوریت به پیگیری مشکلات مطرح شده از طریق دستگاه های اجرایی مربوطه اقدام می کنند.

تشنه دل تصریح کرد: این 36 واحد تولیدی مربوط به بخش های مختلف صنعت ، معدن ، کشاورزی و گردشگری می باشند که مهمترین مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی این واحدها مربوط به امور زیربنایی ، بانکی و تسهیلات ، امور مالیاتی ، تامین اجتماعی ، عدم تخصیص کد گمرکی ، عدم واگذاری زمین و بدهی های مرتبط با برق و گاز بوده است که در حدود 45 مصوبه به تصویب اعضای این مرکز رسیده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بدون اشاره به وقت کشی صورت گرفته در 7 ماه اول سال تا راه اندازی این مرکز افزود: این مرکز در صورت اهتمام جدی دستگاههای عضو، می‌تواند به مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، از طریق حل و فصل مشکلات و رفع موانع از پیش پای واحد‌های تولیدی در حوزه های صنعتی و سرمایه گذاری مبدل شود.

تشنه دل اضافه کرد: با پیگیری مشکلات مطرح شده در صورت لزوم با حضور نمایندگان معرفی شده از سوی دستگاه های عضو این مرکز پس از ارائه درخواست متقاضی ، حداکثر ظرف 24 ساعت ، جلسه ای بمنظور بررسی مشکلات مطروحه تشکیل و مصوبات صادره بمنظور تصویب نهایی به جلسات اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع می شود.

تابناک سمنان آمادگی کامل دارد تا نسبت به اثربخش بودن/نیودن این سامانه گزارش جامعه تهیه و  در اختیار مردم استان سمنان قرار دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار