امام جمعه شهرستان مهران گفت: مردم نسبت به عملکرد خشن بعضی مسوولان اداره برق مهران به شدت معترضند و از اخلاق تند آنها بارها شکایت رسمی کرده‌اند که باید اقدامات لازم انجام و حرف مردم شنیده شود.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 09 January 2021

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله امینی  گفت: مردم نسبت به عملکرد خشن بعضی مسوولان اداره برق مهران به شدت معترضند و از اخلاق تند آنها بارها شکایت رسمی کرده‌اند که متاسفانه تا الان ترتیب اثر داده نشده است خود بنده در این خصوص بارها به فرماندار و سایر مسوولان ذی‌ربط نکاتی را گفته‌ام که البته باید اقدامات لازم انجام و حرف مردم شنیده شود.

وی افزود: انتقاد و مطالبه گری باعث پیشرفت جامعه است و شکی در این باره نیست منتهی جوانان عزیزی که قصد انتقاد دارند، متوجه باشند که از لوازم انتقاد «تبین» و مراعات شرایط «امر به معروف و نهی از منکر» است تا خدایی ناکرده دچار خطا نشوند.

آزادیگفت: مسوولان وقتی به جهت عذر شرعی یا عقلی قادر به حضور در مراسمات مهم ملی نیستند و در موضع اتهام قرار دارند باید عذر خود را برای عموم مردم شفاف بیان کنند و کافی نیست که عذرشان را تنها به شکل خصوصی یا در جلسات به مسوولان بگویند.

وی ادامه داد: حوادث اخیر آمریکا نشان داد در آمریکا هیچگونه دمکراسی وجود ندارد و قطعا به زودی جهان شاهد افول آمریکا خواهد بود آمریکایی که با طرح نقشه خاورمیانه بزرگ و طرح پلان B به دنبال تجزیه کشورهای منطقه بود الان خودش در معرض تجزیه قرار گرفته است.

امام جمعه مهران تصریح کرد: نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ را شخصی «خطرناک» معرفی می‌کند که مرتکب «فتنه» شده؛ در حالی که در سال 88 که کشور ما سران فتنه و ایادی آنها را اهل «فتنه» معرفی کرد همین آمریکایی‌ها آنها را آزادی خواه می‌نامیدند./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار