اصغر نوراله زاده مطرح کرد:
مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید ضمن تاکید بر توسعه صنایع پایدار گفت: با توجه به برند های جهانی و ملی سنقروکلیایی توجه ما بر توسعه ی صنایع در این شهرستان بوده و اعتبارات لازم تخصیص داده می شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 28 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه اصغر نوراله زاده در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری سنقروکلیایی که با حضور فرماندار، نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین که در سالن جلسات شهرداری سنقر برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان سنقروکلیایی با توجه به ثبت برند های جهانی و ملی ظرفیت اشتغالزایی پایدار را داشته و با توسعه این زیر ساخت ها تحولی شگرف برای این شهرستان به ارمغان می آورد.

وی در ادامه ضمن اشاره به طرح فرش کلیایی که از مهم ترین صنایع دستی شهرستان است، افزود: در نظر داریم با عقد قرار و تامین اعتبارات لازم در بلند مدت شرایط را برای متمرکز کردن کارگاه های فرشبافی، حل مشکلات فروش و توسعه ی این صنعت جهانی در شهرستان به وجود آوریم.

نوراله زاده با بیان اینکه سنقروکلیایی با دو محصول عمده و برند میتواند توسعه پیدا کند گفت: در جهت توسعه محصولات کشاورزی به ویژه تخمه آفتابگردان و نخود باید در جهت بسته بندی و فرآوری محصولات اقدامات لازم و پیگیری ها از سوی مسئولان شهرستانی انجام شود و به این پروژه اعتبارات نیز اختصاص داده میشود.

وی دامپروری را از شغل های درآمد زا برای شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با راه اندازی کارگاه های تولید محصولات لبنی همراه با گیاهان معطر با توجه به ظرفیت خوب دامپروری و انبوه گیاهان دارویی در شهرستان میشود اشتغالزایی را برای شهرستان به ارمغان آورد .

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید همچنین در ادامه از تامین اعتبار برای چند طرح گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار