دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان گفت: 430 اثر به دبیر خانه دائمی این جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 14 September 2015
دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان گفت: 430 اثر به دبیر خانه دائمی این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، مجید فروتن در جمع خبرنگاران افزود: 192 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مربوط به بخش تئاتر خیابانی و کودک است.

وی ادامه داد: 9 اثر در بخش تئاتر خیابانی انتخاب شدند که سه گروه از این مجموع مربوط به استان همدان است.

فروتن بیان کرد: پنج گروه در بخش تئاتر خردسالان نیز در بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان، نمایش خود را روی صحنه خواهند برد که یک گروه از این هنرمندان نیز همدانی است.

وی اضافه کرد: 77 اثر در بخش مسابقه کودک، 55 اثر در بخش نوجوان و در بخش نمایش نامه نویسی نیز 75 اثر به منظور شرکت در جشنواره به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان ارسال شده است.

فروتن تصریح کرد: سه اثر در بخش دانش آموزی برای حضور در این جشنواره انتخاب شده است که در سه روز اول جشنواره در کانون مهدیه به روی صحنه خواهند رفت.

وی بیان کرد: حضور هنرمندان همدانی در بخش داواران و بازبینی آثار از جمله نقاط قوت این جشنواره است.

وی همچنین از رونمایی پوستر این جشنواره در 24 شهریور سال جاری در همدان خبر داد.
وی گفت: پوستر این جشنواره روز سه شنبه با حضور کودکان زیر پوشش بهزیستی همدان در این استان رونمایی خواهد شد.

دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان اظهار کرد: برنامه های شاد و مفرحی در آیین رونمایی از پوستر جشواره تئاتر همدان برای کوکان اجرا می شود و هنرمندان حوزه کودک نیز در این آیین حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: نشست خبری با اصحاب رسانه نیز روز سه شنبه پس از برگزاری آیین رونمایی از پوستر جشنواره بی المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: نتایج قطعی آثار پذیرفته شده بخش نوجوانان نیز در این نشست با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، رییس و دبیر جشنواره اعلام خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نهم تا 14 شهریور ماه در همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار