فرماندار دیلم:
فرماندار شهرستان دیلم گفت: برای اجرای طرح‌های مختلف آموزش و پرورش شهرستان دیلم ۱۲ میلیاردریال اعتبار در جلسه کمیته برنامه‌ریزی تخصیص یافت
کد خبر: ۹۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 13 September 2015
حسن اسماعیلی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با بیان اینکه مدارس این شهرستان برای آغاز سال تحصیلی آماده شده است اظهار داشت: خدمات آموزش و پرورش شهرستان دیلم در اجرای پروژه مهر ستودنی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی مدونی برای مهر ماه شده است تصریح کرد: تمام تلاش مدیران و مسئولان شهرستان دیلم بر این است که سال تحصیلی جدید با برنامه ریزی خوبی برگزار و دانش آموزان بدون دغدغه فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز کنند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه امسال در تامین اعتبارات آموزش و پروش این شهرستان توجه ویژه‌ای شده است افزود: با توجه به نگاه دولت تدبیر وامیدبه آموزش امسال درکمیته برنامه‌ریزی شهرستان 1.2 میلیارد تومان اعتباربه آموزش وپرورش دیلم تخصیص یافت.

اسماعیلی با تاکید بر توجه حل مشکلات ترافیکی دانش آموزان بیان کرد: تمامی موارد ترافیکی مرتبط با بازگشایی مدارس با سرعت انجام شود تا درزمان مقرر و درآغاز سال تحصیلی همانند سالهای قبل وبلکه بهتر مشکلی نداشته باشیم .

وی با بیان اینکه وضعیت قبولی دانش‌آموزان دیلمی در کنکور قابل قبول نیست افزود: مهم‌ترین واولویت‌دارترین برنامه در حوزه دانش‌آموزی ارتقای آموزش وتربیت نخبگان  است  که دراین حوزه برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه ویژه کنکور در دیلم تشکیل می‌شود اظهارداشت: برای رساندن سطح قبولی دانش‌آموزان در کنکور سراسری در دیلم با رتبه‌های زیر 1000درسال آینده ،کارگروه تخصصی ویژه کنکور تا دوهفته آینده تشکیل می‌شود.

فرماندار دیلم تاکید کرد: با ایجاد فضای مناسب، برگزاری کلاس‌های کنکور به‌طور منظم، استفاده ازاساتید مجرب، آینده شهرستان وکمبودهای پزشکی ،دندان پزشکی ودیگر  مشکلات این شسهرستان برطرف کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه هزینه کردن در این راه سرمایه است گفت: از اول آبان ماه دانش اموزان با استعداد درخشان و مستعد و علاقه‌مند را شناسایی شود تا با برپایی و کلاس‌های ویژه این افراد در کنکور سال 95 دیلمی متفاوت داشته باشیم.

وی با تاکید بر توجه به حل مشکلات مدارس شهرستان دیلم افزود: برق آموزش وپرورش شهرستان دیلم به سبب بدهی‌های گذشته در هیچ صورت قطع نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار