معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: دولت در ۴۵ پروژه اساسی شهرستان دالاهو با ۶۹ میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌گذاری کرده است.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 04 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مهرداد سالاری در مراسم افتتاح طرح های دهه فجر شهرستان دالاهو به صورت ویدیو کنفرانس گفت: خدمات دولت در دالاهو نشان دهنده توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی به اقلیت های حامی انقلاب است.

او اشاره ای به آثار تخریبی زلزله داشت و گفت:‌ یکی از موضوعاتی که همواره باعث نگرانی ما در ایام زلزله شد وضعیت آب های زیرزمینی و کدورت آب بوده است.

او افزود: خوشحالیم که در بین پروژه های اجرا شده در دالاهو، احداث ۲ تصفیه خانه شهرهای کرند و ریجاب وجود دارد.

سالاری طرح های اجرا شده عمرانی مناطق زلزله زده در زمان سخت اقتصادی تحریم را نتیجه همدلی و تلاش مسوولان دانست.

او افزود: دولت ۱۱ هزار میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده هزینه کرده است که پروژه های انجام شده توانسته اند رتبه اول فنی را در کشور کسب کنند چرا که کمیت، کیفیت و رضایتمندی مردم در این پروژه ها لحاظ شده است.

سالاری بیان داشت: در دالاهو خیابان هایی که سال ها بلاتکلیف مانده بودند آسفالت و جدول گذاری شد، ضمن اینکه تلاش شد تا اجرای طرح ها، سازگار با طبیعت زیبای دالاهو از حیث جذب گردشگر باشد.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، یکی از مطالبات مردم دالاهو را ساخت بیمارستان عنوان کرد و افزود: از تامین زمین بیمارستان تا مرحله اجرا کار سختی بود که انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای رضایتمندی مردم، اعتبارهای خوبی برای راه های ارتباطی دالاهو در نظر گرفته شده است.

سالاری تعیین تکلیف مسکن مهر دالاهو را از جمله طرح های مهم بعد از سالها بلاتکلیفی عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۱۲۰ واحد مسکن مهر دالاهو اماده تحویل شده و مابقی نیز تکمیل خواهد شد.

نگاه ویژه به صنایع دستی دالاهو و ایجاد بازارچه و زیرساخت بسته بندی برای این محصولات دیگر موضوعی بود که سالاری به آن اشاره کرد.
شهرستان دالاهو با ۳۷ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار