فرماندار دیلم:
فرماندار شهرستان دیلم گفت: ۵۰۵ میلیارد ریال برای تکمیل محور بزرگراه دیلم به گناوه، زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی دیلم و مجتمع فرهنگی شهر امام حسن(ع) اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲ 14 September 2015
 تابناک بوشهر: حسن اسماعیلی ظهر امروز در نشست شورای اداری بخش امام حسن(ع) دیلم، با بیان اینکه تعامل و همدلی سبب تسریع در خدمات مردم شده اظهار داشت: درسایه اتحاد، وحدت، همدلی وهمزبانی دربین مسئولان و مردم خدمات در این شهرستان به صورت مطلوب ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه خط انتقال از سد چم‌شیر به دیلم یکی ازپروژه‌های برتر شهرستان محسوب می‌شود گفت: به سبب برخی مشکلات روند اجرایی آن کند و با پیگیری‌های نماینده مردم دیلم و استاندار بوشهردر آینده نزدیک انشاالله آرزوی دیرینه مردم دیلم محقق و دغدغه دراین حوزه برطرف می‌شود.

فرماندار دیلم به گوشه‌هایی از خدمات دولت تدبیر و امید دربخش امام حسن(ع)  پرداخت و از اعتبار 45 میلیاردی تومانی به بزرگراه در محور دیلم – گناوه،  تخصیص اعتبار 50 میلیارد ریالی به  زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی در این منطقه و 500 میلیون ریالی به مجتمع فرهنگی شهر امام حسن(ع) خبرداد.

اسماعیلی با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای امام حسن(ع) گفت: 300 میلیون ریال برای ترمیم وساماندهی گلزار شهدا در شهرامام حسن(ع) تخصیص یافته است.

وی افزود: افتتاح پایگاه اورژانس جاده‌ای، اجرای طرح‌های هادی روسای لیلتین با اعتبار 800 میلیون ریال سبب امیدواری دربین مردم شده است.

فرماندار دیلم با تاکید بر استقرار نمایندگی فرمانداری دیلم در  صنعت نفت حوزه شهرستان دیلم گفت: با وجود شرکت‌های نفتی و گازی متعدد در حوزه شهرستان دیلم، استقرار یک دفتر نمایندگی فرمانداری در صنعت نفت منطقه لازم است.

اسماعیلی تاکید کرد: در راستای توسعه و اشتغال‌زایی همه جانبه شهرستان دیلم باید از ظرفیت فرودگاه در بخش امام حسن(ع) با استفاده از بخش خصوصی از این سرمایه نظام و دولت مستلزم همکاری همه مسئولان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار