پژمان صالحی فر در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه گفت: با توجه به افزایش تقاضا در ایام نوروز این سازمان به صورت صبح و بعد از ظهر آماده دریافت خون از داوطلبین عزیز می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 26 March 2021

پژمان صالحی فر در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار داشت: یکی از نیاز‌هایی که همواره در سطح جامعه وجود دارد نیاز به گروه‌های خونی متفاوت برای مصرف کنندگان است.

وی افزود: متاسفانه هر ساله در ایام نوروز به علت افزایش آمار تصادفات نیاز به خون نیز افزایش می‌یابد که همین موضوع مسئله اهدای خون را پر رنگ‌تر از سایر ایام سال می‌سازد.

مدیر کل سازمان انتقال خون استان تصریح کرد: این سازمان در تمام ایام سال از جمله ایام نوروز، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۷ غروب به صورت مستمر آماده دریافت خون از مردم عزیز می‌باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: بیشترین نیاز در گروه‌های خونی منفی احساس می‌شود و در حال حاضر ذخیره‌های ما در حدود چهار روز نگهداری می‌شوند در نتیجه اهدا باید به صورت مستمر باشد مخصوصا برای فراورده‌های پلاکت که تنها سه روز قابلیت نگهداری دارد و عملا امکان ذخیره سازی آن‌ها وجود ندارد و لازم است که داوطلبان عزیز هر روزه جهت اهدای خون به سازمان ما مراجعه کنند.

صالحی فر تاکید کرد: در روز عید نیمه شعبان به صورت صبح و بعد از ظهر آماده دریافت خون از داوطلبین و مراجعین گرامی خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار