مدیرعامل سامانه ارمغان گفت: در آستانه نوروز 94 و با اجرای طرح ویژه ارمغان مایحتاج شهروندان تهرانی به صورت غیر حضوری عرضه می شود.
کد خبر: ۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳ 02 March 2015
به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران محمد تهرانی افزود: بر اساس این طرح، شهروندان ساکن شهر تهران می توانند از خدمات سامانه ارمغان بهره مند شوند.

وی گفت: اعضای سامانه خرید غیر حضوری اقلام مورد نیاز خود را به صورت تلفنی و از طریق سایت این سامانه، سفارش داده و درب منزل خود دریافت می کنند.

تهرانی با بیان اینکه اقلام سبد کالای خانوار از جمله میوه و محصولات تره بار از طریق این سامانه در اختیار شهروندان قرار می گیرد گفت: شهروندانی که در این سامانه ثبت نام نمایند می توانند از همه خدماتی که برای اعضا در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

وی با اشاره به روش استفاده شهروندان از طرح یاد شده و عضویت در سامانه ارمغان گفت: شهروندان تهرانی که علاقه مند به استفاده از خدمات این طرح هستند، می توانند از طریق http:armaghanservices.ir در این طرح ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام شهروندان تهرانی در این سامانه رایگان است افزود: شهروندان باید ثبت نام خود را کامل کرده و پس از آن کارت عضویت و بن کارت تخفیف برای آنها ارسال می شود که بر اساس این کارت عضویت و کد اشتراک، همه محصولات این سامانه را با تخفیف ویژه خریداری می کنند.

وی با اشاره به عضویت هزاران شهروند تهرانی در این سامانه گفت: اعضاء سامانه، میوه و تره بار و مایحتاج خود را از طریق این سامانه تهیه و زمان و هزینه های حمل و نقل و جابجایی را مدیریت می کنند.

مدیرعامل سامانه تاکید کرد: اعضای جدید، تا 25 اسفندماه در سایت ارمغان ثبت نام کنند و پس از ثبت نام، لیست کالاهای موجود در این سامانه نیز به همراه کارت عضویت در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

تهرانی در پایان گفت: افرادی که در این مدت اقدام به ثبت نام کنند از تسهیلات ویژه دیگری از جمله کارت تخفیف خرید در برخی مراکز فرهنگی برخوردار می شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار