رئیس بیمارستان شهدا
رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 188نفر از شهروندان مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا بستری شده است.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 24 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ اردشیر احمدی در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : علاوه بر این میزان بستری تعداد 40نفر دیگر نیز به بصورت بستری موقت ( سرپایی) درمان شده اند.

وی بیان داشت : از این میزان بیمار مبتلا تعداد 17 مورد به مرکز استان انتقال که از این تعداد ۷ مورد متاسفانه فوت کردند.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران ادامه داد : خوشبختانه داروهای مورد نیاز بیماران از طریق داروخانه بیمارستان فراهم شده و دراین خصوص تاکنون مشکلی در بحث تامین دارو بیماران وجود نداشته است.

احمدی افزود : با مساعدت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران یک دستگاه سی تی اسکن پرتابل در بیمارستان استقرار یافته است که بخش زیادی از مشکلات مردم را در خصوص سی تی اسکن برطرف نموده اند که جا دارد از همکاری ارزشمند و خداپسندانه سپاه پاسداران در این شرایط سخت تشکر و قدردانی داشته باشم.

احمدی گفت : یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری از طریق وزارت بهداشت و درمان و با پیگیری مسئولان دانشگاه در اختیار بیمارستان قرار گرفته است که مراحل نصب و آماده سازی آن در دست اقدام می باشد.

رئیس بیمارستان شهدا دهلران ادامه داد : یک دستگاه اتوآنالایزر آزمایشگاه به ارزش یک میلیارد تومان در آزمایشگاه بیمارستان نصب و راه اندازی شده که این کار موجب ارتقای کیفیت آزمایشات بیوشیمی بیماران خواهد شد .

وی گفت : تعداد ۵ پزشک عمومی و ۱۲ پزشک متخصص هم اکنون در بیمارستان حضور فعال دارند و ارائه خدمت می کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار