در آستانه روز ملی شعر و ادب فارسی آیین بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار در اردبیل و به میزبانی سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 16 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهریار و رونمایی از کتاب اندیشه‌های ماندگار سبلان بعد از ظهر امروز چهارشنبه 25 شهریور برگزار می‌شود.

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل و دبیر برگزاری این مراسم با اعلام این خبر، افزود: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهریار ساعت 17 امروز در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد.

سید سعید اطهرنیاری گفت: در این مراسم که اکثر شاعران استان حضور خواهد داشت چند نفر از شاعران اشعار خود را در مورد شهریار قرائت خواهند کرد و یکی از مدرسان دانشگاه در مورد تذکره سخنرانی خواهد کرد.

وی رونمایی از کتاب اندیشه‌های ماندگار سبلان (تذکره الشعرای استان اردبیل) را از دیگر برنامه‌های این مراسم عنوان و تصریح کرد: این کتاب که دربرگیرنده اشعار 47 شاعر معاصر استان اردبیل است به همت مجد ولی محمدی‌یایچی و ابوالفضل محبی‌یایچی و با حمایت مالی بهرام مرادنژاد، یکی از خیرین عرصه فرهنگی منتشر شده است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اطهرنیاری با بیان اینکه این مراسم به همت انجمن شعر بسیج هنرمندان استان و انجمن ادبی خطایی برگزار می‌شود، افزود: در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مولفین و خیر حامی انتشار کتاب و خانواده شهیدان ناصرعلی صوفی، سید رسول سیدحاتمی و طاهر دبیر از شهدای هنرمند استان تجلیل خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار