فیروز دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی هفته جاری با رگبار موقت باران و رعد و برق در استان رو به رو خواهیم بود.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 10 May 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی داده‌های هواشناسی طی هفته جاری هر روز به خصوص طی ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت، شاهد وزش باد، در برخی نقاط گرد و خاک محلی و رشد ابر در جو استان خواهیم بود.

وی افزود: این شرایط از امروز تا روز پنج شنبه و عمدتا در نواحی کوهستانی واقع در شرق و شمال استان گاهی اوقات با رگبار موقت باران و رعد و برق نیز همراه است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: شایان ذکر است طی ۲۴ ساعت آینده احتمال نفوذ غبار خاک خارجی به خصوص در نواحی مرزی چندان دور از انتظار نمی‌باشد.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه از امروز تا روز چهارشنبه به طور نسبی کاهش میابد و در دو روز پایانی هفته افزایش خواهد یافت.

دولتشاهی تاکید کرد: در۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۱ و حداکثر ۳٠ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است، در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان و شهرستان سنقر با کمینه دمای ۷ درجه سانتی گراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار