معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان دیلم:
تابناک- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان دیلم گفت: زلزله ۵ ریشتر در دیلم بدون خسارت جانی و مالی بوده است.
کد خبر: ۹۶۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 21 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بوشهر، طاهری در خصوص وضعیت بخش امام حسن که ظهر امروز بر اثر زلزله ۵ ریشتری دچار حادثه شد، اظهارداشت:  در ساعات اولیه وقوع زلزله با دهیارها و شوراهای اسلامی در روستاهای این شهرستان تماس گرفته شد و به آنان اعلام شد که درصورت وارد شدن خسارتی اعلام کنند.

وی افزود: همچنین ضمن ابلاغ و دستور به بخشداران مرکزی و امام حسن، تیم های امداد و نجات هلال احمر و ارزیابی اولیه خسارت بنیادمسکن جهت بررسی فوری فراخوانده شدند و جهت بررسی بیشتر به مناطق روستایی اعزام شدند .

معاون فرماندار دیلم عنوان داشت: اکنون گزارشی مبنی بر خسارت دقیق به روستاییان یا شهروندان شهرهای دیلم و امام حسن وصول نشده است.

جانشین فرماندار در ستاد بحران شهرستان دیلم عنوان داشت: بنا به دستور فرماندار شهرستان، سریعا به اعضای مدیریت بحران شهرستان دیلم ابلاغ و دستور داده شد که با عنایت به وقوع زمین لرزه ۵ ریشتری در شهرستان گناوه و حوالی بخش امام حسن شهرستان دیلم، با قید فوریت نسبت به  عزام تیم های اتفاقات دستگاههای اجرایی زیرساخت و و تیم های ارزیابی خسارت های احتمالی به مناطق شهری و روستایی اقدام و سریعا گزارشات اولیه را به دبیرخانه بحران شهرستان اعلام کنند.

وی اظهار داشت: بنا به گفته کارشناسان پس لرزه ها در حوالی کانون‌ زمین لرزه یعنی شهرستان گناوه و شهرستانها و مناطق پیرامونی در ادامه زمین لرزه ۵.۹ ریشتری ۲۹ فروردین و زمین لرزه ۵ ریشتری امروز ۳۱ اردیبهشت ماه امری طبیعی است اما مردم از تداوم آن قطعا دل نگران هستند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار