فیروز دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود گرد و خاک محلی به کرمانشاه متاتر از عبور یک موج ناپایدار از جو منطقه خبر داد و گفت: همچنین احتمال بارش شدید باران به صورت نقطه‌ای و تگرگ وجود دارد.
کد خبر: ۹۶۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 25 May 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل عبور موج ناپایدار از جو منطقه هوای استان امروز قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رشد ابر، وزش باد نسبتا شدید، گرد و خاک محلی و در پاره‌ای نقاط عمدتا در نواحی شمالی و شرق استان با رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: شایان توجه است این شرایط ممکن است به شکل نقطه‌ای و محدود سبب بارش شدید باران و بارش پراکنده تگرگ در نواحی مذکور، همچنین باعث نفوذ غبار خارجی به نواحی مرزی استان گردد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز چهارشنبه (فردا) در بعضی ساعات وزش باد، رشد ابر و احتمالا رگبار موقت باران در پاره‌ای نقاط از نواحی شرقی و شمال شرق استان، مهم‌ترین پدیده‌های جوی خواهند بود.

دولتشاهی خاطر نشان کرد: از روز پنج شنبه تا اوایل هفته آینده نیز مهم‌ترین پدیده، افزایش تدریجی دمای هوای روزانه و گاهی اوقات وزش باد خواهد بود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۳ و حداکثر ۳۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است در این بازه زمانی قصر شیرین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرستان‌های اسلام آباد و کنگاور با کمینه دمای ۹ درجه سانتیگراد به عنوان خنک‌ترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار