در آستانه مشهد 2017
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از تکمیل و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی مشهد به عنوان یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های این نهاد در آستانه مشهد 2017 خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 18 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین اکبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه کتاب مشهد حضور دارد، اظهار کرد: در حال حاضر نخستین جلسه کارشناسی برای ارائه برنامه‌ها و آسیب‌شناسی آنها با هدف بهره‌گیری بیشتر از حضور مردم در نمایشگاه کتاب امسال برگزار شده است.

وی افزود: برنامه‌هایی همچون برگزاری نشست‌های کتابخوان، اجرای نمایشگاه کاریکاتور کتاب و معرفی کتابخانه سیال تنها بخشی از فعالیت‌های زیرساختی در نمایشگاه کتاب مشهد در امسال محسوب می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزاری نمایشگاه کاریکاتور کتاب را از مجموعه‌های جذاب نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال جاری دانست و تصریح کرد: مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد در امسال، در قالب برگزاری برنامه‌های اشاره شده است که هر کدام به اعتبارات خاص خود نیاز دارد و باید در جلسه کارشناسی مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.

وی از تکمیل و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی مشهد به عنوان یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های این نهاد در آستانه مشهد 2017 خبر داد و گفت: این امر در راستای عملیاتی شدن زیرساخت‌های فرهنگی در سال 2017 انجام می‌شود چراکه معرفی پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیازمند توسعه و اجرایی شدن زیرساخت‌های فرهنگی در مشهد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار