دکتر ارسلان فتحی پور، نماینده ادوار مختلف مجلس با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خویش را از کاندیداتوری حضرت آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ 30 May 2021

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی

سلامٌ علیکم؛

انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در گام دوم انقلاب اسلامی، افق نوینی برای زندگی ملت شریف ایران و مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران می گشاید.

 جوانان امروز، خواهان دولت عدالت طلب، فساد ستیز، تحول خواه و کارآمد هستند. مطالباتی که در آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی نهفته بود، اما با نفوذ نااهلان و انحراف از مسیر آرمانهای شهدا و ملت شهیدپرور، این ارزشها کم رنگ شده بود.‌

 ورود آیت آلله رئیسی در گام دوم انقلاب در لبیک به ندای مقتدایمان علی زمان بارقه های امید و شادابی را در کالبد جامعه دمیده است. بی شک تشکیل دولت انقلابی و فراگیر به ریاست آیت الله رییسی می تواند کشور را از وضعیت فعلی خارج کرده و اداره قوه مجریه را به ریل اصلی برگرداند و اعتماد مردم به حاکمیت را که در اثر سوءتدبیر مدیران گذشته کمرنگ کرده بود را بازگرداند.

 امروز کمتر کسی تردید دارد که کلید حل مشکلات مردم به فرموده رهبر عزیز انقلاب تشکیل یک دولت جوان انقلابی کارآمد، دلسوز و پاکدست است. آری پاکدستی شرط لازم و قطعی رئیس جمهور مردم ایران است، چرا که با دستمال کثیف هرگز نمیتوان پاکیزگی به ارمغان آورد.

اینجانب بعنوان سرباز کوچک نظام و ولی فقیه زمان در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای بعنوان مشت محکم کوبنده بر دهان یاوه گویان و تحریم کنندگان انتخابات بر خود وظیفه دانسته ام ضمن اعلام حمایت از کاندیداتوری و برنامه های راهگشای دولت انقلابی برخاسته از اراده ملت ایران جناب آقای آیت الله سیدابراهیم رئیسی در انتخابات پیش رو، از همه اقشار مختلف مردم شریف ایران تقاضا دارم همچنان مثل گذشته با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای در 28 خردادماه 1400 و رای به آقای رئیسی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، منافقین و دشمنان نظام و انقلاب بزنند و مطمئن باشند با شناختی که از روحیه انقلابی، ضداشرافی، فسادستیزی و پشتکار ایشان وجود دارد مشکلات پیش روی ملت به حول و قوه الهی و در سایه زعامت ولی فقیه زمان یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

از همه اقشار، اصناف، احزاب و جناح های سیاسی ایران، دوستان، آشنایان و همراهان عزیز استدعا دارم با حمایت و هدیه آرای خویش برای انتخاب آیت الله رئیسی، طرحی نو در گام دوم انقلاب اسلامی براندازیم و همه برای ساختن زندگی جوانان وطن و نسل آینده قیام کنیم. ان شالله

خداوند یار و یاورتان باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
این آقا رو من از نزدیک می شناسم خودش از افراد رانت باز و چتر باز است که هیچ اعتقادی به عدالت ندارد
و از آب کره می گیرد و از شیادان و حقه بازان تاریخ است و در مدت زمانی که در شرکت شاهد است به خوبی
خود را نشان داده است و اصلا انسان درستی نیست و محافظت از بیت المال به مثابه شعر در خصوص این آقا می باشد
فقط لابی گری و رانت خواری به شدت هم به این امیدوار است در دولت رییسی پست قابل توجهی بگیرد و به رانت و نفوذش
افزایش قابل توجهی اضافه گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار