رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: نمایشگاه نقاشی هنرمندان شهرستان های شاهرود و میامی آبان ماه در شهر مادرید اسپانیا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 31 May 2021

نمایشگاه نقاشی هنرمندان شاهرود در اسپانیا برگزار می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان رضا مهدیان  افزود: نخستین حضور هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی این شهرستان در کشور اسپانیا با موضوع "قصص قرآنی" در تکنیک های نگارگری، تذهیب، رنگ روغن، آبرنگ، آکرولیک و گواش در شهر مادرید به صورت مجازی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر هنرمند حداکثر با ارایه سه اثر می تواند در این نمایشگاه شرکت کند، تصریح کرد: حضور در این نمایشگاه مجازی ویژه هنرمندان شهرستان های شاهرود و میامی با حداقل سن ۲۵ سال است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ادامه داد: طبق مقررات درج شده در فراخوان، در آثار ارسالی جهت حضور در این نمایشگاه باید تمامی موارد ذکر شده رعایت شده باشد، در غیر این صورت توسط دبیرخانه حذف می شود و به داوری راه پیدا نخواهد کرد.

مهدیان ابراز داشت : دبیرخانه آثار دریافتی را قبل از ورود به مرحله داوری بررسی خواهد کرد و آثاری که به لحاظ موضوعی منطبق با محورهای جشنواره نباشند،  از مسابقه حذف می‌شوند.

به گفته وی، مهلت ارسال آثار ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و تاریخ برگزاری نمایشگاه آبان امسال است.

مهدیان افزود: علاقه مندان می توانند جهت ارتباط با دبیرخانه نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر با دفتر انجمن هنرهای تجسمی شاهرود با شماره تلفن: ۳۲۳۳۴۱۰۳-۰۲۳، ۰۹۳۶۴۴۵۵۶۵۱ ، پست الکترونیکی  festivalshahrood@gmail.com  ارتباط بگیرند. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار