زین العابدین نیک با بیان اینکه در صورت عدم اقدام به موقع و عدم ایجاد تعادل در نرخ رهن و اجاره بها، فرمانداری و دادستانی شخصا به این موضوع ورود خواهد کرد گفت: بطور جدی با متخلفان این امر و دلالان و واسطه گران در حوزه مسکن در شهرستان آباده برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 05 June 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: زین العابدین نیک مرام با بیان اینکه در صورت عدم اقدام به موقع و عدم ایجاد تعادل در نرخ رهن و اجاره بها، فرمانداری و دادستانی شخصا به این موضوع ورود خواهد کرد گفت: بطور جدی با متخلفان این امر و دلالان و واسطه گران در حوزه مسکن در شهرستان آباده برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای قانون مالیات بر مستغلات در شهرستان آباده گفت: ما امروز با توجه به شرایط کرونا هیچ موضوعی تحت عنوان تخلیه نداریم و براساس مصوبات ستاد ملی کرونا افزایش قیمت اجاره در شهرستان آباده حداکثر ۱۵ درصد می باشد.

فرماندار آباده با اشاره به آخرین مصوبات کارگروه ساماندهی قیمت مسکن و مستغلات در آباده، گفت: هیچ یک از مشاوران املاک شهرستان آباده حق انعقاد قراردادی خارج قیمت مصوب شده را ندارند و با مشاوران املاکی که در این زمینه تخلف داشته باشند برخورد جدی خواهد شد.

نیک مرام در ادامه با بیان اینکه به دنبال در نظر گرفتن امتیازاتی برای دفاتر مشاور املاکی که نظام‌نامه مربوط به اجاره بها را رعایت می کنند، هستیم، گفت: پیشنهاد در نظر گرفتن تخفیف عوارض شهرداری برای این دفاتر مشاور املاک را به شهرداری و شورای شهر می دهیم.

وی اضافه کرد: همچنین از اداره امور مالیاتی می خواهیم تا برای مشاورین املاکی که قراردادهای در چارچوب اخلاق و ضوابط را منعقد می کنند بخشودگی و یا تخفیف مالیاتی لحاظ کنند.

شهرستان آباده در ۲۷۶ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار