مسوول ستاد خیزش حامیان آیت‌الله رییسی در استان سمنان گفت: آیت‌الله رییسی می‌تواند اقتصاد آسیب‌دیده کشور را سامان دهد.
کد خبر: ۹۷۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 17 June 2021

رئیسی  اقتصاد آسیب‌دیده را سامان می‌دهد

 

 

به گزارش تابناک سمنان محمدرضا قنبری از رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح این دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نام برد و اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی نشان داده که مدیری کارآمد و توانمند است و می‌تواند زمینه‌ساز جهش در بخش‌های مختلف باشد.

وی با اذعان به اینکه در چله دوم انقلاب به رئیس‌جمهوری انقلابی و مردمی نیاز داریم افزود: رئیسی یکی از مردمی‌ترین شخصیت‌های سیاسی کشور است و اقشار مختلف مردم به دلیل خصوصیات و روحیات ویژه ایشان ارتباط بسیار خوبی با وی دارند و همین ارتباط می‌تواند به بهبود شرایط در کشور کمک کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه باید چاره‌ای برای معیشت مردم اندیشیده شود گفت: معیشت مردم در چند سال آخیر آسیب جدی دیده و آیت‌الله رئیسی از جمله مدیرانی است که می‌تواند با بسیج همه نیروهای جبهه انقلاب برای برون‌رفت از این شرایط چاره‌اندیشی کند.

مسوول ستاد خیزش حامیان آیت‌الله رییسی در استان سمنان کارنامه: آیت‌الله رئیسی در ریاست قوه قضاییه را درخشان خواند و افزود:  آیت‌الله رئیسی در کمتر از دو سال گذشته، تحولات اساسی در قوه قضاییه ایجاد کرده و مردم و گروه‌های سیاسی نیز ضمن استقبال از این تحولات از وی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دعوت کردند.

وی با بیان اینکه دکتر رئیسی چهره‌ای مورد توافق اکثر جریان‌های سیاسی است خاطرنشان کرد: شخصیت محوری آیت‌الله رئیسی می‌تواند گره‌گشای مشکلات مبتلابه امروز کشور باشد.

قنبری با بیان اینکه آیت الله رئیسی دارای برنامه‌ای کاربردی است اضافه کرد: شناخت و تسلط ایشان بر مشکلات و موانع امروز کشور که در نتیجه چند دهه مدیریت در مناصب مهمی همچون ریاست قوه قضاییه، بازرسی کل کشور، آستان قدس، مجلس خبرگان و شورای عالی اقتصادی و...به دست آمده می‌تواند دولت احتمالی ایشان را به موفق‌ترین دولت جمهوری اسلامی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور بدون حضور مردم حل نمی شود ادامه داد: آیت الله رئیسی همچنان که در مناظره ها نیز فرمودند، ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف مردم دارد و لذا حضور ایشان در این دوره سبب ایجاد یک شور ملی در فضای انتخاباتی کشور شده است.

وی ضمن دعوت از همه مردم و خصوصا مردم استان برای حضور در انتخابات 28 خردادماه گفت: مشکلات مردم پیش از هر چیز دیگری به سرانگشتان جوهری و رای مردم به کاندیدای اصلح، مرتفع می شود.

مسوول ستاد خیزش حامیان آیت‌الله رییسی در استان سمنان بر لزوم استفاده از نیروهای جوان در مدیریت های مختلف تاکید و اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی همواره از توان نیروهای جوان و انقلابی استفاده ویژه کردند و یکی از دلایل کارنامه درخشان ایشان در مناصب پیشین برخورداری از همین روحیات است.

قنبری با بیان اینکه مردم در همه سال های بعد از انقلاب همیشه یاری‌گر نظام بودند افزود: برخلاف آنچه دشمنان نظام تبلیغ می کنند مردم ایران در این دوره نیز حضوری حداکثری در انتخابات خواهند داشت و با رای به کاندیدایی ولایی و انقلابی همچون رئیسی، امید و نشاط دوباره‌ای را در کشور حکم‌فرما خواهند کرد.

وی از 28 خرداد به عنوان روز تجلی اراده مردم در مردمسالاری ایران اسلامی نام برد و گفت: مردم باید بدانند همچنان که رهبری معظم انقلاب فرمودند انتخابات در یک روز برگزار می شود اما رای و انتخاب ما برای چهار سال در سرنوشت کشور موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ستاد خیزش حامیان آیت‌الله رییسی در همه شهرستان‌های استان سمنان فعال است افزود: حضور اقشار مختلف مردم در این ستادها نشان از این دارد که حضور آیت الله رییسی یک شور ملی در سراسر کشور و استان ایجاد کرده است.

قنبری ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات گفت: جمعه این هفته لیله‌القدر سیاسی کشور است و ما با رای خود سرنوشت کشورمان را برای یک دوره چهار ساله انتخاب می کنیم لذا همه مردم باید با رای به فردی انقلابی و مردمی به زمینه سازی برای رفع مشکلات کشور کمک کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار